Kurtje
Forumguru
Hallo iedereen
Ik ben nieuw op dit forum, ik ben hier aangekomen via mijn Belgische vriend Tuner111
Als dit topic op een verkeerde plek staat, mijn excuses hiervoor.
Ikzelf rij een 2015 Seat Leon ST Cupra (spijtig genoeg is er geen 280pk O3, anders was dit zeker een kanshebber geweest!
Voor mijn lieftallig vrouwtje zijn we momenteel in de running om een Fabia Combi aan te kopen. Ik dacht hier misschien wat tips en info te kunnen vinden ivm de aankoop.
Momenteel is dit de configuratie waar we voor willen gaan:
Skoda Fabia Combi Style
1.2 TSI 110pk 6V manueel
Cappuccino beige of Quartz grijs
Standaard Style interieur
Pack Style Comfort :
- Radio BOLERO (AM/FM, Bluetooth, SD-card, MP3, WMA, USBaansluiting met Apple Connectivity, telefooncontrole, Soundpackage Arkamys, 4 luidsprekers vooraan, 2 luidsprekers achteraan
- 3-spakig multifunctioneel lederen stuur met radio- en telefoonbediening
- Cruise Control - Snelheidsregelaar
- Parking Distance Control voor- en achteraan - Parkeersensoren voor- en achteraan
- Rain & Easy Light Assistant : automatische ontsteking van de koplampen, regensensor, dimming interior mirror, Tunnel light en functie coming/leaving home.
Pack Style Look :
- Aluminium velgen 7J x 16" - ROCK (Banden 215/45 R16 86H)
- Sunset : Verduisterde ruiten achteraan
- Verwarmde zetels vooraan
- Zwarte dakrails
Als extra opties nog:
- automatische airco Climatronic
- volwaardig reservewiel
Dit is de voorlopige configuratie. Eventueel twijfelen we nog om de upgrade te doen naar:
Navigatiesysteem "AMUNDSEN"
- Bluetooth
- Apple connectiviteit
- Soundpackage "Arkamys"
Zijn er nog opties die aan te raden zijn?
Opmerkingen over deze configuratie?
Alvast bedankt!
Ik ben nieuw op dit forum, ik ben hier aangekomen via mijn Belgische vriend Tuner111

Als dit topic op een verkeerde plek staat, mijn excuses hiervoor.
Ikzelf rij een 2015 Seat Leon ST Cupra (spijtig genoeg is er geen 280pk O3, anders was dit zeker een kanshebber geweest!
Voor mijn lieftallig vrouwtje zijn we momenteel in de running om een Fabia Combi aan te kopen. Ik dacht hier misschien wat tips en info te kunnen vinden ivm de aankoop.
Momenteel is dit de configuratie waar we voor willen gaan:
Skoda Fabia Combi Style
1.2 TSI 110pk 6V manueel
Cappuccino beige of Quartz grijs
Standaard Style interieur
Pack Style Comfort :
- Radio BOLERO (AM/FM, Bluetooth, SD-card, MP3, WMA, USBaansluiting met Apple Connectivity, telefooncontrole, Soundpackage Arkamys, 4 luidsprekers vooraan, 2 luidsprekers achteraan
- 3-spakig multifunctioneel lederen stuur met radio- en telefoonbediening
- Cruise Control - Snelheidsregelaar
- Parking Distance Control voor- en achteraan - Parkeersensoren voor- en achteraan
- Rain & Easy Light Assistant : automatische ontsteking van de koplampen, regensensor, dimming interior mirror, Tunnel light en functie coming/leaving home.
Pack Style Look :
- Aluminium velgen 7J x 16" - ROCK (Banden 215/45 R16 86H)
- Sunset : Verduisterde ruiten achteraan
- Verwarmde zetels vooraan
- Zwarte dakrails
Als extra opties nog:
- automatische airco Climatronic
- volwaardig reservewiel
Dit is de voorlopige configuratie. Eventueel twijfelen we nog om de upgrade te doen naar:
Navigatiesysteem "AMUNDSEN"
- Bluetooth
- Apple connectiviteit
- Soundpackage "Arkamys"
Zijn er nog opties die aan te raden zijn?
Opmerkingen over deze configuratie?
Alvast bedankt!