Aankoop EV, advies nodig!

Fmoon

Forumguru
Ik heb het eens bekeken. Maar die installateur zei mij dat alles verder goed was en het simpel was voor Liander. Maar zal als de offerte er is eens even nog vragen of alles nou goed was zodat die Liander kan langskomen. Neem aan dat die gozer dat wel goed aan me verteld heeft.

PizzaPieter

Donateur
Mss kun je opheldering geven wat je bij Liander aangevraagd hebt.

Ga je van 1x35A naar 3x25A?

En stuur anders óók een foto van je groepenkast mee met vnl een foto van de hoofdschakelaar

Fmoon

Forumguru
1x40a naar 3x25A ja.

Moet foto verkleinen dus is wat wazig.

Bijlagen

• e3669417-37eb-4fdc-9b8e-488fc8994710.jpeg
    e3669417-37eb-4fdc-9b8e-488fc8994710.jpeg
    96,7 KB · Weergaven: 8
Laatst bewerkt:

PizzaPieter

Donateur
Oke, veel ruimte, weinig groepen.

Slimme meter lijkt wel van nieuwste (uitgegeven) generatie te zijn, maar de foto is te slecht om de rest te onderscheiden.

Ik zie dus niet wat de hoofdschakelaar is, maar ervanuitgaande dat het de onderste is lijkt dit geen 4 polige te zijn

Heb je een foto van de hoofdschakelaar?

• Leuk
Waarderingen: Tees

PizzaPieter

Donateur
Als ik het goed zie van beneden naar boven.

Kastje onder je slimme meter: Holec met 1 fase (want 1 schakelaar)

Slimme meter

Groepenkast, met als onderste 2 schakelaars.

Een 3 fase hoofdschakelaar lijkt op/zijn 4 schakelaar met één grote hendel, die zie ik niet.
Als die er niet zit en je groepenkast is niet voorbereid op 3 fase, dan gaat de Liander monteur precies niets doen (mss koffie drinken en wel een rekening sturen)

Fmoon

Forumguru
Hahah ja ik heb er echt geen verstand van. Degene die langskwam voor de laadpaal zou me een offerte sturen, maar ik hoorde werkelijk van alles voorbij komen dus wellicht heeft die me het ook verteld hoor. Ik zal die offerte eens even afwachten want misschien heeft die wel gezegd dat die dat ook voorbereid voordat Liander komt. Ik heb eigenlijk slecht opgelet denk ik. Als de offerte komt kijk ik even of ik er wat over zie staan en anders vraag ik het even.

Sowieso bedankt voor de info, dan kan ik daar even op navragen. Dit bedrijf doet als ik de site bekijk uitdagendere dingen dan een simpel laadpaaltje dus vermoed dat het wel goed moet komen.

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan