Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nog even een (late) update: de aanjager een weerstand zijn vorige week vervangen. Alles werkt weer prima! Ik kan mijn kacheltje weer gebruiken in de koude ochtenden.
Vraag: geven de middelste ventilatieroosters lucht op de auto stand?
Er komt nu meestal alleen links en rechts lucht uit de roosters. Soms lijkt er wel lucht uit de middelste te komen, vreemd...
De blower lijkt ook minder hard te blazen als de vorige, in ieder geval maakt hij minder geluid.
Middelste roosters blazen net zo hard mee als de buitenste, en dat bij alle standen.
Ik vrees dat de boel bij het terugmonteren niet (goed) is aangesloten?
@Canon-Eye
Ik weet hoe het zit. De auto-stand regelt zelf welke blowers hun werk doen. Afhankelijk van de temperatuur in de auto blazen de onderste blowers warme lucht (warme lucht stijgt op) of de middelste, koude lucht (koude lucht daalt).
Dus alles is goed aangesloten.
Maar onderste><bovenste roosters is toch een andere tegenstelling dan middelste><buitenste roosters?
Volgens mij ging jouw vraag in post #27 alleen over die vier roosters, de middelste en de buitenste - en die zitten alle vier "boven" en zouden dus steeds in gelijke mate (al of niet, volgens post #32) moeten blazen.
Ik heb gemerkt dat er ook uit de middelste roosters wel degelijk warmte komt - maar het lijkt iets minder hard te blazen dan de zijroosters.
Echt meten hoeveel lucht eruit komt gaat natuurlijk niet, het blijft een enigszins subjectieve waarneming, maar dat er ook (midden)"boven" warmte wordt gegeven staat voor mij nu wel vast.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.