liquidsebbey
Nieuw lid
Hey allemaal en aangenaam!
Ik heb afgelopen weekend een leuke skoda fabia op de kop getikt
, 166dkm uit 2002 (1.4MPI). Tot afgelopen weekend in principe altijd Opeltjes gehad. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik de Opel geen seconde mis omdat de Fabia wel heel erg lekker rijd! En dat is ook een reden om fijn hier lid te worden van het Skodaforum!
Nu deed de cruise control het welgeteld 1 dag en daarna niet meer
Nu lees ik hier dat er af en toe probleempjes mee zijn dus maar een goede handleiding hoe alles na te lopen ontbreekt. Nu kwam ik ook al goede Skoda manuals tegen hier op het forum (Alleen om die reden werd ik al lid!) maar hierin ontbreekt de uitleg van de linker hendel helaas 
Maar goed, om alles kort samen te vatten de afgelopen dagen:
- Bij de aanschaf was er een zekering door (12V autostekker), die is vervangen en werkt weer!
- Mijn Bazaar iPhone ladertje wordt wel super heet trouwens (in mijn vorige autotje was dat niet zo
- Radio vervangen (goedkope Caliber, alles beter dan de plakkerige Pioneer die er in zat)
- Zou de cruise control op een zekering zitten die wellicht nu door is? Welke is het? (no#)
- Ik heb de variant met het - RES + OFF schakelaar en SET knop op de handel (links)
- Deze Skoda Fabia rijdt veel lekkerder dan een Opel Corsa D (2011)
- ODBII kabel erin geknald en nagelopen: 0 errors, 0 motorproblemen
(Altijd fijn om te zien)
Waar zou mijn cruise probleem aan kunnen liggen? En zouden we hier niet voor eens en voor altijd een goeie manual voor dit probleem kunnen aanleggen? (stap voor stap)
Groeten en bedankt voor het leuke forum allemaal!
Sebastiaan
Ik heb afgelopen weekend een leuke skoda fabia op de kop getikt

Nu deed de cruise control het welgeteld 1 dag en daarna niet meer

Maar goed, om alles kort samen te vatten de afgelopen dagen:
- Bij de aanschaf was er een zekering door (12V autostekker), die is vervangen en werkt weer!

- Mijn Bazaar iPhone ladertje wordt wel super heet trouwens (in mijn vorige autotje was dat niet zo

- Radio vervangen (goedkope Caliber, alles beter dan de plakkerige Pioneer die er in zat)
- Zou de cruise control op een zekering zitten die wellicht nu door is? Welke is het? (no#)
- Ik heb de variant met het - RES + OFF schakelaar en SET knop op de handel (links)
- Deze Skoda Fabia rijdt veel lekkerder dan een Opel Corsa D (2011)

- ODBII kabel erin geknald en nagelopen: 0 errors, 0 motorproblemen

Waar zou mijn cruise probleem aan kunnen liggen? En zouden we hier niet voor eens en voor altijd een goeie manual voor dit probleem kunnen aanleggen? (stap voor stap)
Groeten en bedankt voor het leuke forum allemaal!
Sebastiaan