A-Point Almere, voorheen Skodadealer Holdinga

AGTon

Forumguru
Zo, vorige week was het weer tijd voor een grote beurt en wisseling van de bandjes ( zomer naar winter). Afspraak maken kon vrij snel. Dit was in het verleden nog wel eens anders, maar ik kon nu binnen een week terecht. Na het maken van de afspraak werd ik nog een keer gemeld met de medeling dat de km stand niet ver verwijderd was van vervaning van de luchtfilter en bougies. Of ik dat nu meteen mee wou nemen in de afspraak? Toch netjes aangezien ik anders binnenkort weer terug moest naar de garage.

Toen de wagen klaar was kreeg ik keurig een berichtje.

Niks op aan te merken
 

ColinC

Lid
Gisteren naar Holdinga geweest voor een nieuwe achter ruitenwisser (omdat niemand hem blijkbaar heeft)
Helaas liep de dag iets anders waardoor ik helaas voor andere zaken naar de dealer moest (2 storingslampjes begonnen te branden)
Uitgelegd van hoe of wat, en desondanks ze het druk hadden zouden ze kijken of ze tussendoor nog even konden uitlezen.
Nou half uurtje gewacht en toen waren ze al klaar. :) Is helaas een dure reparatie die gedaan moet worden, maar ok.
Ze hadden die dag geen tijd (begrijpelijk want dit was ook onverwachts) maar kon wel een afspraak maken of later nog even bellen voor een afspraak.
Ze dwingen je dus niet gelijk. Ook hele behulpzame medewerkers trouwens.
 

sblommers

Nieuw lid
Gisteren 2 nieuwe auto's opgehaald bij Holdinga. Prima mensen is mijn indruk. Elke keer als ik daar kom staat er binnen 1 minuut iemand bij me om te helpen. Echt wel goed/actief. Kwa onderhoud enzo zullen we het wel merken. Ook het feit dat ze vriendelijk zijn doet het bij mij goed.
 

Octa Collection

Forumguru
Ik heb ook mijn eerste ervaring gehad met Holdinga.
Vorige week na het opruimen van de caravan en de tent om deze naar de stalling in almere te brengen besloot het linkerachterraam er mee te stoppen.
Dat wil zeggen het raammechanisme kapot en de ruit gaat niet meer omhoog.
Het was al een eind in de middag toen ik daar aankwam met de caravan er achter.
Ik werd vriendelijk te woord gestaan en er zou een monteur even naar buiten komen om te kijken.
Paar minuten laterkwam de monteur gewapend met 2 wiggen en een rol ductape, de monteur kon precies de ruit pakken en omhoog duwen zodat deze gesloten was.
2 wiggen dat het klem zit en een paar stukken ductape voor de zekerheid. Wij konden weer verder nadat ik gelijk maar een afspraak had gemaakt voor herstel.
Gisteren is het mechanisme vervangen, ik mocht even 225 euries aftikken (bedrag hadden ze vorige week al gezegd wat het ging kosten) en het raam werkt weer zoals het hoort.

Holdinga heeft bij mij een goede indruk achter gelaten, zowel de heer bij de balie en de monteur die mij geholpen hebben waren vriendelijk en behulpzaam en hebben mij netjes te woord gestaan. Een deel van het onderhoud doe ik zelf en overig bij een universele garage bij mij in de buurt maar als ik een Skoda dealer nodig zou hebben voor iets zou ik hier zeker naar terug gaan.
 

Pendragon

Forumguru
Skoda Holdinga is helaas niet zo goed in automatisering bemerkte ik gisteren. Ik had zondag via skoda.nl een werkplaatsafspraak gemaakt voor een onderhoudsbeurt met APK en voor aankomende maandag was er nog ruimte. Wordt ik gisteren gebeld, ik dacht om de afspraak te bevestigen, maar nee, ze hadden die dag helemaal geen ruimte, sterker nog, niet eerder dan 5 januari, terwijl online alle dagen na maandag nog leeg stonden....dus ik zeg dat, ja, die loopt achter. Conclusie, daar heb je dus helemaal niks aan. Als ik 5 januari Nico zie dan zal ik het hem nog eens vertellen, want het online afspraken maken vind ik ideaal, maar dan moet het wel goed werken :(
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Ron_2

Senior Member
Ik heb dezelfde ervaringen, lege dagen maar geen ruimte en gebeld worden voor weken later.
Het hele online afspraken maken bij Skoda is trouwens waardeloos, maar of dat aan Holdinga ligt weet ik niet.
Probeer maar eens een afspraak te maken voor een zomer/winter bandenwissel dat lukt alleen als je ook een beurt aankruist.
Reageren hierop helpt niet, ze (Skoda) reageren niet. Het interesseert ze gewoon geen bal.
 

Pendragon

Forumguru
Ik zal ze in januari eens vragen hoe het komt. Als het aan Skoda in het algemeen ligt zal ik die eens benaderen, want ik vind het slechte service.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Desperado

Forumguru
Ze moeten eens beginnen met een snelservice zoals Peugeot en Ford dat ook hebben. Niks afspraak, gewoon binnenrijden voor die kleinigheidjes.
 

Pendragon

Forumguru
Voor kleinigheidjes als bijvoorbeeld een lamp vervangen waar ik zelf slecht bij kan dat doen ze bij Holdinga zeker wel. Ik heb dit al regelmatig meegemaakt en reed gewoon langs en werd gelijk geholpen. In mijn geval moet ik een onderhoudsbeurt en APK doen, dus dat moet je toch wel via een afspraak doen lijkt me ;)
 

Desperado

Forumguru
Zullen ze vast wel iets voor geregeld hebben, maar ik denk dat hij zo ongeveer de hele dag door wel bezig is met binnenrijders.
 

Philos

Actief lid
Ik wil ook even mijn ervaring kwijt over deze dealer.

Ik heb bij hen 2 auto's besteld met private lease, een Citigo voor mijn vrouw en de (nog in bestelling staande) octavia voor mij.
Ze hebben alle tijd voor ons genomen, verschillende berekeningen gemaakt, meegedacht en we zijn echt 5 of zes keer langs geweest om weer iets anders te bekijken. We waren geen makkelijke beslissers. Lange proefritten gemaakt in beide auto's, was ook geen probleem. De Octavia heb ik 3 uur meegekregen op een donderdagavond.
Is nooit een probleem geweest, altijd even vriendelijk, altijd even tijd voor je, soms is het wel eens druk en moet je wachten, maar de koffie is ook prima.
Ik heb daar nog echt het gevoel dat ik klant ben.

Leuk is dat mijn vrouw eigenlijk een VW UP wilde, want tja... een skoda.... Maar de verkoper bij Holdinga heeft haar netjes ook de Citigo laten zien, verteld wat er mogelijk was, leuk stickertje erop enzo, en haar toen naar VW laten gaan, met een offerte van de Citigo in haar hand.
De A-point dealer in Almere was ook vriendelijk, maar het verhaal was glad, de verkoper was glad, de auto kaler en de prijs hoger waardoor mijn vrouw toch maar de Citigo genomen heeft en er heel erg blij mee is.
 
Laatst bewerkt:
Zelf ben ik sinds 2012 klant bij Skoda Holdinga Almere, en heb nog nooit negatieve ervaringen gehad bij hun. Zo heb ik vandaag mn winterbanden omgeruild voor nieuwe zomerbanden en velgen, die zij voor me uitgezocht hadden.
En ik moet zeggen dat ik gewoon vol lof ben over de werkwijze, de klantvriendelijkheid en de service van dit bedrijf.
Ze geven je duidelijk vooraf een indicatie wat alles gaat kosten, en via de Skoda-site kun je online een afspraak maken, waarna ze je persoonlijk even bellen om de afspraak definitief in te plannen.
Top bedrijf waar fijne mensen werken!
 
Bovenaan Onderaan