Daan078
Senior Member
Goedemiddag, hier een tevreden Skoda (Superb 2.0tdi) rijder. Ben in de fase aangekomen dat ik mij aan het oriënteren ben op een EV, alleen dat is al een leuk proces. Uiteraard staat de Enyaq hoog op de lijst, vooral ook vanwege de goede cw waarde van zowel de gewone als van de coupé.
Qua gebruikt aanbod is er meer keuze uit de 60 dan uit de 80. Is het echt noodzakelijk om voor een 80 te kiezen, of zou een 60 ook moeten kunnen? Mijn woon-werk is 130km, vooral over snelweg/100km wegen; rij dan gemiddeld met 105/110 op de cruisecontrol.
Is er een bouwjaar die de voorkeur zou moeten genieten? Ik wil op zoek gaan naar een Sportline uitvoering.
Hoor graag jullie ervaringen en adviezen.
Qua gebruikt aanbod is er meer keuze uit de 60 dan uit de 80. Is het echt noodzakelijk om voor een 80 te kiezen, of zou een 60 ook moeten kunnen? Mijn woon-werk is 130km, vooral over snelweg/100km wegen; rij dan gemiddeld met 105/110 op de cruisecontrol.
Is er een bouwjaar die de voorkeur zou moeten genieten? Ik wil op zoek gaan naar een Sportline uitvoering.
Hoor graag jullie ervaringen en adviezen.