3-spaaks multifunctioneel stuurwiel

andrehj

Forumguru
Wegens verkoop van mijn superb heb ik een driespaaks multifunctioneel stuurwiel ter overname. Er zitten ook dsg-schakelpaddles op maar ik had hem gewoon icm handbak. Graag pm voor meer info. Het is exact het stuurtje zoals in de link

http://www.skoda-parts.cz/predmet.aspx?polozkaID=401

Met rode stiksels? Dat is in de S2 volgens mij nooit standaard geweest. (De mijne heeft dat in ieder geval niet, en ik heb zo'n stuur af-fabriek).
 

eddiea

Forumguru
Nee is zonder rode stiksels. Ik heb het stuur naderhand gemonteerd. Heb je ook geperforeerd leer?
 

Petrolhead

Forumguru
En sinds gistermiddag heeft het stuur van Eddiea een nieuwe bestemming. Monteren was inderdaad fluitje van een cent. Accu losmaken, uurtje wat anders gaan doen en vervolgens binnen 15 minuten airbagstekker en klein zwart MFS stekkertje loskoppelen, moer losdraaien, stuur eraf, nieuw stuur erop, moer vast, stekkers vast klikken, airbag erin en klaar! :-) Je hebt alleen een M12 multitorx/veeltand/spline bit nodig, verder is het prima zelf te doen! Alle multifunctionele knoppen werken zoals tevoren, alleen de flippers moeten gecodeerd worden maar dat hoeft van mij niet. Thanks Eddiea! (heb alleen nog steeds last van een weigerende enter-toets van mijn toetsenbord...grrrr)
 

De Stip

Forumguru
Gefeliciteerd Petrolhead, ik had hem ook graag willen hebben. Nu maar even verder kijken en wellicht een nieuwe bestellen :( Wel tof om te lezen dat je het keurig voor elkaar hebt gekregen. Veel plezier ermee!
 
Bovenaan Onderaan