.

Desperado

Forumguru
De 6 is voorzien van trekhaak en is netjes gewassen en gepoetst. De steenslagplekken en andere beschadigingen zijn netjes weggehaald. Nu aan mij de schone taak om het bij te gaan houden.
Helaas ook ontdekt dat de radiateur lek is, dus weer een klusje te doen.
 

Desperado

Forumguru
En nu is de trekhaak krom. De radiateur bleek trouwens niet lek, dat scheelt alweer.
Een onoplettend meisje knalde achterop mevrouw D. die netjes voor rood licht stond te wachten.
Trekhaak krom, achterbumper beschadigd en met een beetje pech bodem ontzet. Morgen langs de garage en maar zien wat eruit komt. Gelukkig geen letsel behalve een pijnlijke nek en rug. De tegenstander is zeker total los. Hele voorkant zit in elkaar.

Schade_zps8c2dca2a.jpg


Het zwart is olie van de Cuore.
20141117_181217_zpspybzkxee.jpg


20141117_181227_zpsqwih3hus.jpg
 

Joske

Forumguru
Stevige Mazda ;)

(en trekhaak vooral vermoed ik ;) )

Succes met de afhandeling en hopelijk geen blijvende letsels! Beterschap!
 

ertromp

Forumguru
Balen Peter en houd de situatie met je vrouw in de gaten. Nekletsel kan zelfs whiplash zijn.
Een kromme trekhaak is al heel wat maar wat heeft het gedaan met de bevestigingspunten op de carrosserie?
 

Rosinfield

† In Memoriam
nog mazzel dat je een trekhaak hebt. Ik reed met de Yeti zo bij het achteruit rijden de bumper van een Golf in mijn dode hoek aan gruzelementen en had zelf helemaal niets. Wat dat betreft voel ik me nu wel wat kwetsbaar.
Succes verder, hopelijk valt het mee.
 

EdK

Forumguru
Waar olie zit kan geen roest komen....
Tsja lullig voorval en kromme sleurhaak zal gerust wel ontzetting zijn in chassis lijkt me zo...
Dus mooie tijd om goede prijs te vangen voor die 6 en gauw er weer een echte wagen voor aan te schaffen

Een skoda Yeti bijvoorbeeld
 

peterrapid

Forumguru
Ik hoop dat verzekering omwille van ouderdom wagen hem niet afschrijven mocht bodem ontzet zijn want dan verlies je 2x je auto en een pak centen want je krijgt nooit meer de waarde wat je hebt betaald
 

Cordoba

Forumguru
Kenteken niet ongeldig verklaard Peter? (i.v.m. grote kans op krom chassis)
Beterschap voor de vrouw, en reken er maar op dat je die morgen uit bed mag takelen. Zoals al door anderen gezegd: hou serieus rekening met whiplash, en laat je niet onder druk zetten door verzekeringen om te tekenen dat alle schade (incl. letsel!!) is betaald/afgekocht.
 

gbbosma

Forumguru
Zonde voor je mooie Mazda, hopelijk valt de schade mee. En wat al vaker hier is gezegd. Denk om je vrouwtje want nekletsel valt niet altijd mee. Maar laten we er het beste van hopen. Beterschap!!
 

Desperado

Forumguru
Mevrouw D. (Jolanda) is bekend met whiplash. In 2006 heeft ze die al eens gehad. Ze had al een afspraak staan met de huisarts, dus dat gaat goed komen.
De 6......ik weet de dagwaarde niet, maar als de trekhaak echt krom is en de bumper vervangen moet worden schat ik de schade in op 2000 euro. Zal er om hangen denk ik. Daar heb ik denk ik geen Yeti voor @EdK (helaas)
Oom agent wou aanvankelijk helemaal niet komen, maar omdat er olie lekte zijn ze toch maar even komen kijken. Kenteken e.d werd verder niet moeilijk over gedaan. Ze vroegen alleen of hij nog rijden kon en wilden even de remlichten checken. En voor het eerst in haar leven mocht Jolanda blazen. :D Dat vond ze dan weer wel leuk.
Namens meelezende :lezen: Jolanda bedankt voor de lieve woorden. :bloemen:
 

CDK

Forumguru
balen Peter, ben benieuwd wat de onderhuidse schade is bij zowel je vrouw als je auto..... :cry:
 

TL@

Forumguru
Leg ze maar wat in de watten, gaat zeker een paar dagen zeer doen aan de rug (hopelijk is het dan helemaal over en is er niets ernstigers geraakt)

Die Mazda kan gemaakt/vervangen worden, die rug niet.
 
Bovenaan Onderaan