.

Desperado

Forumguru
Meisje is goed weggekomen. Tot nu toe totaal geen last, alleen een heel klein beetje van de rug, maar dat is ook nog vanwege de hernia. En tussen de oren spookt het nog na.
De auto; bij daglicht gekeken en zichtbare schade;
Achterbumper, trekhaak krom, achterlicht links lijkt los te zitten en tussen achterspatbord links en kofferdeksel zit hoogteverschil. Ik vermoedt dat de bumperbalk hier debet aan is.
 

Jee13

Forumguru
Gatverdamme is aardige tik geweest

Check ook even de voorstoel, deze krijgt ook flinke impact, gordelspanner niet geactiveerd?
Sterkte met de vrouw en de afwikkeling
 

Cordoba

Forumguru
Peter, als je 'm gaat repareren, of dit overweegt laat dan eerst de uitlijning eens checken. Dat hoogteverschil tussen achterscherm en kofferdeksel kan ook heel goed komen doordat er onderhuids zaken aardig zijn verbogen, als je uitlijning volledig zoek is, weet je eigenlijk al genoeg.
 

Desperado

Forumguru
Net even de snelle weg op geweest en qua rijden merk ik niks.
Als ik onder de auto kijk lijkt de bodem ook ok, ook in de kofferbak alles recht.
Achter de bumper kan ik niet kijken, maar deze zit wel iets naar buiten bij de naad, dus ik blijf het vermoedden houden dat de bumperbalk krom is.
 

Desperado

Forumguru
Eindelijk afgerond. Bijna 2400 euro schade toch nog. Morgen ofzo maar eens even in overleg met de garage en wat nieuwe onderdelen gaan regelen. Zal denk ik niet ver van total loss afgezeten hebben.
 

Desperado

Forumguru
Eerst maar eens kijken voor hoe weinig hij weer mooi kan worden. En gelijk maar regelen dat de roestplekjes gerepareerd worden en xenon in laten bouwen.
 
Bovenaan Onderaan