Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@Hetzer, in de transportwereld heb ik zeer goede ervaringen gehad met Hankhook banden onder getrokken materiaal, is al een parkaar geleden, maar toen deden ze qua levensduur niet onder voor Michelins. Bij personenauto's gelden andere criteria uiteraard.
De Rio van mijn schoonbroertje staat toch echt op kumho's vanaf de dealer. Zowel de zomer als winterbanden. Heb ze zelf zaterdag in de hand gehad met wisselen. Misschien in de war tussen Hankook en Kumho?
Je hebt gelijk noord kumho was het. Maar meen toch echt een fabrikant is die ze op hankook afleverd. Heb zelf een tijdje met kumho gereden , op zich geen slechte band maar met regen en nat weg dek was het af en toe wel eng. Heb het nu geprobeerd maar voor mij toch in het vervolg een à merk bandje.
Hankook/Kumho, daar zitten ook goede tussen hoor. Alleen ook een hoop mindere. Vandaar mijn voorkeur voor de gevestigde orde. Die hun sporen hebben verdiend in het verleden door de prestaties die ze neer hebben gezet met de bewezen goede producten.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.