225/40R18 Zomersloffen

CDK

Forumguru
@Hetzer, in de transportwereld heb ik zeer goede ervaringen gehad met Hankhook banden onder getrokken materiaal, is al een parkaar geleden, maar toen deden ze qua levensduur niet onder voor Michelins. Bij personenauto's gelden andere criteria uiteraard.
 

Joske

Forumguru
bij de VW's hier in België worden er ook frequent auto's op Hankook afgeleverd hoor.. (Jetta van mijn schoonvader bijvoorbeeld) :)
 

Noord26

Forumguru
@Joske: De ene Hankook blijkt in testen niet de andere Hankook te zijn. Prestaties verschillen behoorlijk per type, als ik testen moet geloven.
 

Schippersss

Forumguru
Je hebt gelijk noord kumho was het. Maar meen toch echt een fabrikant is die ze op hankook afleverd. Heb zelf een tijdje met kumho gereden , op zich geen slechte band maar met regen en nat weg dek was het af en toe wel eng. Heb het nu geprobeerd maar voor mij toch in het vervolg een à merk bandje.
 

Noord26

Forumguru
Hankook/Kumho, daar zitten ook goede tussen hoor. Alleen ook een hoop mindere. Vandaar mijn voorkeur voor de gevestigde orde. Die hun sporen hebben verdiend in het verleden door de prestaties die ze neer hebben gezet met de bewezen goede producten.
 
Bovenaan Onderaan