2021 Golf 8 GTI, Black Style, Kings Red

Alpha

Donateur
Spannend! Geniet van de aflevering! Misschien nog een idee alle software te laten updaten voor uitlevering :unsure:.
 

Rallye

Forumguru
Ik zou toch denken dat alle updates die klaarstaan er wel op komen……

De RacingLine gasveer voor de motorkap komt er ook op. Plus instaplijsten, dynamische naafkappen en GTI-nummerplaathouders.
 

Rallye

Forumguru
Voor de oplettenden onder u: de dynamische naafkappen pasten niet in deze velgen, maar komen in de zomerwielen.
 

ertromp

Forumguru
Super hoor je GTI :thumbsup:Loopt de lichtlijn door in de grille? Dat is echt gaaf. De nummerplaathouders met "GTI" vind ik persoonlijk jammer daar zou ik zowel voor als achter een Merk/dealer loos exemplaar hebben gedaan.
 

Rallye

Forumguru
@ertromp Ja, die loopt door de grille. Gaat aan met de verlichting, al kan dat ook anders: https://www.vcds-coding.nl/auto/golf-8-2020/ Jij deed toch ook coderen?

Smaken verschillen. Ik wilde in ieder geval geen nummerplaathouders van de dealer en vind deze wel mooi. Mijn vorige garage plaatste standaard hun nummerplaathouders voor en achter. Daar heb ik alleen achter toegestaan - en jaren een Skodaforumsticker er overheen geplakt gehad.
 

ertromp

Forumguru
Het coderen doe ik al een paar jaar niet meer. Gaaf dat ook die lichtband nog verschillend te schakelen is
 

Rallye

Forumguru
De GTI vandaag opgehaald. Bij de RDW staat hij goed in het systeem, zo blijkt inmiddels.

Rijdt prima, bediening is toch nog erg wennen. Foto’s volgen.
Twee punten die verholpen moeten worden:
1) Ik krijg geen internetverbinding (wereldbolletje wordt niet wit) en dus kan de auto de nieuw aangemaakt gebruikers niet ophalen, en laat ik nu van de gebruiker die er wel in stond de S-PIN fout hebben ingetoetst.
2) Carplay scrambled de kaartweergave zoals hier: https://www.skodaforum.nl/forum/i/carplay-navigatie-beeld-door-de-war.45964/page-2

ad 1) De gebruiker zou zijn geblokkeerd, maar ik kan nergens vinden waar ik dat terug zou moeten zetten. Iemand ervaring? Of is dat niet nodig als hij uit het systeem is verwijderd?
ad 2) Ik moet dus voor een software update; vervelend dat dat niet meteen gebeurd is.
 

EdK

Forumguru
Heb je geen instelling om naar fabrieks instellingen te gaan ?
Misschien dat je wel al je zenders en adressen in Navi kwijt bent , maar je begint wel schoon zonder oude data van andere
 
Bovenaan Onderaan