2016 - octavia combi vRS DSG en wat daarna kwam.

leon-cupra

Forumguru
Zal een lange maand worden. Zo duur is da nu toch ook niet? En jij zal wel duizenden euro's vakantiegeld getrokken hebben :)
700euro, niet weinig maar uiteindelijk heb je er wel jaren plezier van.

Enkele duizenden euro? Hou het maar een klein maandloon. Arbeider heeft dubbel vakantiegeld, bediende niet. Wij worden dan wel doorbetaald. Daarbij, komen net van midweekje center parcs (bende dieven), dus al het geld was op ;)

Was de vroegste datum dat ze op een zaterdag konnen. Zijn vanaf morgen ook trouwens in verlof.
 

philippe bakker

Forumguru
700euro, niet weinig maar uiteindelijk heb je er wel jaren plezier van.

Enkele duizenden euro? Hou het maar een klein maandloon. Arbeider heeft dubbel vakantiegeld, bediende niet. Wij worden dan wel doorbetaald. Daarbij, komen net van midweekje center parcs (bende dieven), dus al het geld was op ;)

Was de vroegste datum dat ze op een zaterdag konnen. Zijn vanaf morgen ook trouwens in verlof.
Ja ik heb ook al es gekeken naar de prijzen ve center parcs ofzo en dat kost dikwijls meer dan een mooie villa te huren. En dan slaap je in een Ikea bed.
 

leon-cupra

Forumguru
Tja, ben ook geen center parcs liefhebber maja soms moet je het vrouwtje ook eens gunstig stemmen. Als kids zich amuseren, is vrouwtje gelukkig en krijg ik meer gedaan dan anders (vb chip, strategisch moment uitgekozen ;))

Voor de kids is dit wel super: shows van orry, veel speeltuinen, veel randanimatie,veel eetmogelijkheden, subtropisch zwembad, ... Alleen dien je wel dikke portefeuille mee te brengen ... Alles kost daar binnen het park het dubbele van wat het ergens anders kost.

Zaten nu wel super. Port zeelande, op fietsafstand een mooi strand, niet zo druk ... Wel veel wind :nono:
 

leon-cupra

Forumguru
Stond er Vd week nog ne RS die ze tot 346 pk hadden gechipt. Hoe gaat die vertrekken ?
als het een 230 was, zal dat nog redelijk meevallen.
Zonder sper zal hem veel problemen hebben. Daarmee, kga het vermogen in de eerste versnellingen laten beperken. Heb geen zin om continue met slippende banden te vertrekken. De michelin bandjes kosten daar iets te veel voor :banghead:
 

philippe bakker

Forumguru
als het een 230 was, zal dat nog redelijk meevallen.
Zonder sper zal hem veel problemen hebben. Daarmee, kga het vermogen in de eerste versnellingen laten beperken. Heb geen zin om continue met slippende banden te vertrekken. De michelin bandjes kosten daar iets te veel voor :banghead:
Neen het was een 220.
 

leon-cupra

Forumguru
@bartvw ,
Is stage 1 en dsg mapping, maar heb wel speciale korting aangezien mijn broer hele goede klant is en voor mij dit ook de tweede keer is dat ik een wagen bij hen laat chippen. Normaal is het rond de 950 euro.
 

LT83

Forumguru
power is nothing without control ;)
Eerlijk gezegd denkik niet dat een sper veel doet bij 0-100. Dan slippen gewoon beide wielen door.
Vooral in bochten geeft een sper erg veel extra grip, bij rechtstaande wielen doet het weinig volgens mij.
300+ pk op de voorwielen blijft doseren bij wegrijden......
 
Bovenaan Onderaan