2016 - Fabia Combi Style - 1.2 tsi DSG - Greg

Natuurlijk. , ik kijk af en toe ook over de grens bij Beieren hoor , voor de opvolger over 2 jaar ..
Maar moet zeggen de laatste tijd denk ik toch weer meer aan Skoda .
 

Rosinfield

† In Memoriam
Tov Fabia af fabriek is het een wereld van verschil. Met wat aanpassingen hier en daar zal het wat rijden betreft een heel stuk minder zijn ;), vermoed ik. Ik heb het duidelijk ervaren als een totaal andere auto. Tegen een meerprijs van een slordige €1250
 

Noord26

Forumguru
Skoda staat te koop.

Zou hem graag hier aanbieden maar het lukt voorlopig niet, heb nog even een voorstelling gedaan bij meet & greet...

Iemand interesse? PM!
Het duurt even voordat je advertentie hier goed gekeurd word door een moderator.

Ik wacht de add gewoon even af; het is mij niet totaal duidelijk wat er nu allemaal wel op en aan zit (en wat niet)?
 

geerrre

Forumguru
Tov Fabia af fabriek is het een wereld van verschil. Met wat aanpassingen hier en daar zal het wat rijden betreft een heel stuk minder zijn ;), vermoed ik. Ik heb het duidelijk ervaren als een totaal andere auto. Tegen een meerprijs van een slordige €1250

Wat bedoel je juist?
 

geerrre

Forumguru
Ik ga nog wat wachten met verkopen, heb het gevoel dat ik (weeral) te impulsief bezig ben...

De BMW ging weg omdat ik zin had ik een automaat.
Misschien moet ik nog wennen aan de DSG?
En heb de Fabia ook nog niet op zomerbanden gereden, dat zal ook schelen.

Maar ik had jullie al gezegd dat ik snel van gedacht verander, gelukkig wel al 12 jaar bij dezelfde vrouw... :jaja:
 

geerrre

Forumguru
Daarmee bedoel ik verlaging met Eibach pro kit (enorm verschil in wegligging), chiptuning en dsg optimaisering

Zal wel wat schelen inderdaad.
Eibach pro-kit was ik wel van plan, eerst de BBS velgen eens plaatsen en dan zien we nog...
Heb wel al de sportophanging, maar dat rijdt naar mijn gevoel nog als een grote boot op zee in vergelijking met mijn BMW.
Pas op, BMW is wel heel hard...
 

Rosinfield

† In Memoriam
Kan het zeker aanraden. Was het eerste wat ik liet doen. Na mijn Yeti was die wegligging echt een soort koude douche. En dsg is idd even wennen. Eigenlijk geef je wat je wilt door via je rechtervoet. De standaard software van de dsg heb ik in beide auto's laten aanpassen en zou dat ook met een nieuwe zo weer doen. Bij 60 in de 7 en nagenoeg wegrijden in 2, is niet prettig. En wanneer je veel file rijdt zelfs de pest voor de 2e koppelingsplaat. Na optimalisatie wordt er wat minder snel opgeschakeld (rond de 80 naar de 7). En in S stand juist wat sneller zodat die ook prettig bruikbaar is. En met chiptuning wordt het helemaal een feestje. Ik geniet nog steeds van elk ritje na ruim 2.5 jaar
 
Bovenaan Onderaan