20% korting ABT chiptuning

Wasmachineman

Forumguru
Kan niet! Mijn koppel zit al op 250nm en meer kan de dsg-7 niet aan toch? En zo ja, pech want ik rijd al veel te hard. Net weer een gigabekeuring (31km/te hard) binnen gehad dus vanuit het thuisfront geen groen licht en qua lease heb ik er al alles door heen gejaagd! Geen ruimte meer om iets nog meer op te leuken!
 

corsaar

Senior Member
@ WM Net weer een gigabekeuring (31km/te hard) binnen gehad.


Zit je in Milaan kost het evengoed nog geld, je vrouw pis off voor jou
inderdaad geen tuning.
 

Wasmachineman

Forumguru
5 nachten hier! Is inderdaad iets teveel van het goede. Ik heb net al uitgechecked, 750 euro betaald. En dan heb ik maar 4 biertjes betaald in de bar hier deze dagen want de rest ging allemaal op rekening van de zaak.

Thuiskomst is altijd wel leuk, ik word morgen opgehaald op Schiphol dus hoef niet met de trein. Mijn vrouw komt met onze jongste zoon mij ophalen.
 

Constant

Erelid
Mijn chiptuning was goedkoper dan jouw luxe hotel!

Wat betreft je vraag, volgens de dealer wordt hij niet zuiniger, volgens mijn boordcomputer wel :confused:
 

VEEJAY

Forumguru
Helemaal niks op je auto plakken, staat garant voor een hoop lachen onderweg. Vanmorgen probeerde een Prius voor mij te komen de oprit op (2 naar 1 baan). Ik gaf hem nog een voorsprong.

Arme man, had geen schijn van kans tegen mij ouwe lulle uitziende O2.
 

Wasmachineman

Forumguru
Verkoop hem maar.
Laatst ging er een logo hier ook in de verkoop voor 5 euro geloof ik.
Toch weer 3 liter verdiend die je kunt verstoken om te knallen met die 170 pk's....of wat extra kattebrokken voor Kareltje!

edit: was jouw auto nog op de rollenbank gezet en zo ja, wat kwam er uit als begin waarde??
 

Wasmachineman

Forumguru
Helemaal niks op je auto plakken, staat garant voor een hoop lachen onderweg. Vanmorgen probeerde een Prius voor mij te komen de oprit op (2 naar 1 baan). Ik gaf hem nog een voorsprong.

Arme man, had geen schijn van kans tegen mij ouwe lulle uitziende O2.

Bijna geen enkele auto heeft een kans tegen jouwe volgens mij!
Hoeveel pk en koppel zit er bij jou ook al weer in? 200 om 400 ongeveer?
Dan rijd je bijna iedereen zoek!
 

___JC___

Forumguru
Nou jongens laten we niet overdrijven. :smirk: Straks krijgt VJ het nog in de bol. Een gechipte diesel voelt ook heel snel aan door het hoge koppel. Snelheidsbeleving speelt natuurlijk een grote rol.

Ooit met mn standaard Octavia 1 RS een sprintje gedaan met een gechipte Leon 2.0TDI. De vermogens waren dus ongeveer gelijk. Zolang je de benzine goed in de toeren houdt scheelt het niks met een diesel. Ik liep zelfs iets uit met mn RS.
 

sitechris

Donateur
Ik mag aannemen dat VJ het niet in zijn bol krijgt van een gewonnen sprintje met een Prius. Ook de streekbus maakt nog wel een kans ;).

@JC: de Octi van VJ is echt serieus snel. Kijk VJ eens lief aan, dan kun je er een keer in sturen.
 
Bovenaan Onderaan