20% korting ABT chiptuning

skodaoctavia2

Actief lid
Aktionspreise sind gültig für Fahrzeuge bis 24 Monate Fahrzeugalter und nicht kombinierbar mit bereits rabattierten Preisen. Alle Preise inkl. gesetzlicher MwSt.. Für TÜV und Montage enstehen weitere Kosten.

voor voertuigen tot 2 jaar

Michel

Forumguru
Vandaag heb ik via de mail een schrijven van VerrassendSkoda gekregen dat je bij het tunen van een 1.4 TSI bij ABT, uiteraard via de officiële Skoda-dealer, tijdelijk 20% korting krijgt. Deze actie loopt van 17 april tot 27 april. In plaats van € 1.199,- kost tuning dan (van 90kW naar 118 kW) € 959,-.

Het is dat ik momenteel veel kosten maak vanwege mijn nieuwe huis, maar anders....

Wasmachineman

Forumguru
Ik krijg dezelfde binnen alleen dan de 1.9 diesel wordt hier aaangepakt van 77kw naar 96kw voor Euro 719,=....dus ze zoeken wel de juiste tuning voor de berijder !
Ik doe het alleen niet want deze lease auto gaat er toch uit.
Leuk voor de volgende berijder !

quorumz

Actief lid
jammer dat mijn auto er nog niet is...had wel intressant kunnen zijn voor de skoda superb combi 2.0 125kw 170pk:)

VEEJAY

Forumguru
Misschien is het handig voor geïnteresseerden om aan te geven wat de meerwaarde van tuning door ABT is tov niet ABT tuners?

*edit*

LOL, zie ik nu deze mailing in mijn mailbox van verassendSkoda.nl:

ABT Motortuning Dagen
Droomt u er dus al langer van om uw Škoda meer vermogen te geven, kom dan van 17 t/m 27 april bij ons langs tijdens de ABT Motortuning Dagen. U ontvangt dan maar liefst 20% korting op het krachtiger maken van uw Škoda! De bovenstaande actieprijs voor uw model geldt alleen bij uitvoering van de motortuning in de genoemde actieperiode. Wel kunt u nu al laten controleren of uw auto te tunen is en een afspraak maken voor de ABT Motortuning behandeling. Voor meer informatie kunt u een kijkje nemen op de site van ABT.

Škoda Octavia 1.9 TDI
van 77 kW naar 96 kW
24% meer vermogen
nu van € 899,- voor € 719,-

JD engineering doet voor pakweg 35% minder kosten grofweg 35% meer vermogen met standaard tuning.

Fabia II Sport

Actief lid
Mmm een 1.4 ltr TSI van 120 PK naar 158 PK klinkt goed ..... en behoud van fabrieksgarantie, misschien toch te overwegen om mijn nieuwe Octavia te laten voorzien van een nieuwe Eprom ...

Constant

Erelid
Behoud van fabrieksgarantie, betekent dat niet gewoon dat de schade als gevolg van tuning pas na de garantie zichtbaar zullen worden? Wat voor zekerheid heb je dat er geen extra schade zal zijn gedurende de rest van de levensduur?

quorumz

Actief lid
VEEJAY; JD engineering doet voor pakweg 35% minder kosten grofweg 35% meer vermogen met standaard tuning.[/quote zei:
Ik heb met race-eend ge-pm'ed omdat op de jd website helemaal niets vermeld staat over garantie. En omdat ik een lease auto heb adviseerde hij het om het beter via de importeur (pon) te laten doen, en zo te zien dus ook via deze aanbieding aangezien het om fabrieksgarantie gaat.

De auto moet 4 jaar of 180.000 km mee gaan namelijk (en idd wat gebeurd er daarna)

Constant

Erelid
Ik wil graag tunen, maar ik wil ook nog 10 jaar in mijn auto rijden en ongeveer 250.000 km halen. Eens in de 3-4 jaar een dure reparatie, dat risico wil ik wel slikken.

Verder rijd ik in West Europa en tank bij de merkpomp. Waarom zeg ik dit, ik begrijp dat de fabriek een veiligheidsmarge heeft ingebouwd voor slechte brandstof en dat de tuners zoals ABT dit benutten. Of zeg ik als leek nu iets verkeerds?

VEEJAY

Forumguru
Ik heb met race-eend ge-pm'ed omdat op de jd website helemaal niets vermeld staat over garantie. En omdat ik een lease auto heb adviseerde hij het om het beter via de importeur (pon) te laten doen, en zo te zien dus ook via deze aanbieding aangezien het om fabrieksgarantie gaat.

De auto moet 4 jaar of 180.000 km mee gaan namelijk (en idd wat gebeurd er daarna)

Goed dat je een overwogen beslissing maakt, in mijn geval heb ik geen fabrieksgarantie en geen leaseauto dus is de keus snel gemaakt.

Constant

Erelid
Hmm, aangezien mijn garantie is verlopen (2 jaar toch?), kan ik dus ook beter naar de niet-ABT dealer mocht ik mijn tuning-angst overwinnen.

VEEJAY

Forumguru
De keus is aan jou, het is jouw auto en je moet doen waar je je het prettigst bij voelt.. :-)

Michel

Forumguru
@Constant: daar zit bij mij ook een beetje de twijfel. Mijn auto is nu iets meer dan een jaar oud en heeft inmiddels 40.000 km gereden (toevallig vandaag dit getal op de km-teller zien verschijnen), maar ik wil er nog wel langer mee door blijven rijden.

Ik ben daarnaast benieuwd of je na het tunen alleen nog RON98 mag tanken. Als dit laatste het geval is, zie ik er sowieso vanaf.

Bovenaan Onderaan