we hebben de seicento 3 jaar geleden voor mijn vrouw gekocht, we wilden hem eerst weg doen voor een c-1 ofzo, maar mijn vrouw is dichter bij huis gaan werken en nu hebben we eigenlijk geen tweede auto meer nodig ,ze gaat nu op onze scoooter naar haar werk, dus de seicento was eigenlijk een beetje over, maar we wilden uhhhhh ik wilde hem toch wel houden.. een tweede auto is nooit weg, bijvoorbeeld in de winter als het sneeuwt dan kan moeders de vrouw toch niet met de scooter!!
Dat vond mijn vrouw toch ook wel wat koud /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/grin.gif
Dus conclusie we houden hem, en ik kan er wat aan versleutelen. De neef van mijn vrouw werkt bij een (door Novitec erkende)Fiat dealer in Duitsland, kan zo ook een de onderdelen komen zonder btw, hij helpt me ook met het monteren en afstellen!
tot nu de carbon airbox, chip en sportnokkenas gemonteerd , a.s woensdag gaat het uitlaatsysteem eronder.
dit heeft me dan 1000 euro gekost,
voor dat de turbo en de intercooler erop gaan, moeten er eerst andere velgen (7x15), verlagingsveren, cupdempers en grotere schijven en remklauwen op!
dit geintje gaat me nogeens zonder klein materiaal en godzijdank zonder montage kosten ongeveer 5000 euro kosten!!!
ik weet dat is in totaal 6000 en meer dan de auto nu kost..
Als ik de Seicento nu zou verkopen krijg ik er mischien nog 5000 euro voor !!, nu gooi ik er 6000 tegen aan en heb ik een leuke snelle auto (kart /forum/images/graemlins/blush.gif)waar ik nog veel plezier aan hoop te beleven, en tja het goed tunen van auto's kost nu eenmaal veel tijd en geld........ en uhhhhhhhhh IK rook niet, dus ik spaar wat geld uit!
/forum/images/graemlins/grin.gif