1e aanpassingen staan ingepland

Antera

Donateur
Verwacht niet dat daar nog oplossingen voor gaan komen of je moet een compleet dashboard over willen gaan zetten
 

Inge

Lid
Dat zal er dik in zitten - dus gaan we creatief op zoek naar een mooi bakje (of misschien er zelf een maken van plexiglas en bekleden met mat zwarte wrap. Wordt denk ik een zomervakantie project.)
 

Inge

Lid
IPV dashboardkastje

Vanochtend bij de Aldi - eenmalige aanbieding - een kofferbak tas gekocht die qua maat mooi past naast de middenconsole aan de bijrijderskant (50l cm x 22h cm x 14d cm). Ik ga deze nu gebruiken ipv het dashboard kastje wat niet kan. Scheelt me voorlopig ook weer zelf geknutsel. Ik heb een zwarte uitvoering en qua kleur sluit hij mooi aan bij de matten en middenconsole. Ga vermoedelijk alleen nog het logo plaatje aan de voorkant los tornen.
De tas is te bevestigen met klittenband of drukknopjes en dat voor 4,99. Ben er voor mezelf nog niet uit of ik hem uberhaubt vast ga zetten en/ of hoe dan.

Als ik mijn fototoestel weer een keertje bij me heb zal ik er een foto van maken.

Mochten er meer Artic uitvoering rijders het kastje missen, misschien voor jou dan ook de oplossing.

normal_c10283373478a571e0d78baa3784e1d7.jpg
 

Fabia

† In Memoriam
Bedankt voor de tip, ik ben gelijk langs de (Lild) ALDI gereden en heb een zwarte tas gehaald.
20130119_144510.jpg 20130119_144614.jpg
 

Inge

Lid
Top! Fijn dat je er ook nog eentje gevonden hebt.

De mijne is in het echt nog wat zwarter dan op jouw foto - is de jouwe dat ook?
 
Bovenaan Onderaan