superbmisschienzogeknogni
Forumguru
Ik hoop dat we via de zaak toch binnenkort mogen overgaan tot aankoop van een oct 3 combi. De 14 % zijn nog wel te koop maar niet met dynamic pakket en schuifdak. Het liefst zou ik een 2.0 TDi kopen maar hoor weinig over de 5 versn 105 pk, als je deze chiptuning geeft , zou deze dan net zoveel rijplezier als een 20 tdi geven, of mis je die 6 versnelling op hoge snelheid echt? een 2otdi is al gauw een paar 1000 euro duurder. Een 14 tsi dsg ook leuk maar bij 35000 km per jaar denk ik toch dat een tdi minder onkosten geeft op 5 jaar. Rij nu al 220.000 met 2o tdi seat leon uit 1998 en weinig kosten, zijn dan wel voor de zaak, maar toch. Deze seat rijdt nog steeds goed door maar wel nu het wat kouder wordt een rauwe motor. Dsg heel mooi maar in combinatie met 14 tsi twijfel ik aan de betrouwbaarheid. En met een volle tank diesel kom je veel verder als met een 14 dsg. Zier graag jullie mening, c.q ervaring!

maar voor dagdagelijks verkeer voldoet die 1.6 uitstekend hoor maar de 2.0 heeft meer koppel ... ik hou van de 2.0 en vooral het idee dat met een ietsepietsie tunen ik er 230pk kan uithalen
krijg ik bijna natte droom van
laat die bmw en audi leaserijders maar eens komen. wow machogehalte is weer serieus aan het stijgen.