120 foto's van de Superb

Desperado

Forumguru
Leuk voor erbij :530:
Maar ik dan ook graag willen combi wel ja.
Verexcuseer mijn taalmisbruik.Mijn hersens slaan op tilt van die mooie neus.De kont vind ik wat minder.
 

Henny

Actief lid
Mooi auto, maar waar eindelijk Audi afstapt van de onzinnige modegril om alle lichten maar zoveel moegelijk uitstulpingen te geven ("gelukkig" houden ze nog wel vast aan de verschrikkelijke Scania vrachtwagen grille), gaat Skoda dat nu doen, brrrr.
Waarom zouden mooie vloeiende lijnen ineens uit de tijd zijn? Moeten al die rare geforceerde uitstulpingen nou? Kijk eens naar de onzinnige koplampen bij VW, utstulpinkje naar onder moet daar! Bij alle merken zie je dat de laatse jaren. Gelukkig heeft mijn O² daar geen last van is lopen allen lijnen mooi.

Maar wat een geweldige constructie van de achterklep zeg! Moet navolging krijgen!
 

Hetzer

Forumguru
("gelukkig" houden ze nog wel vast aan de verschrikkelijke Scania vrachtwagen grille), gaat Skoda dat nu doen, brrrr.


!


pas maar op :shocked:, voor je het weet gaat Skoda ook over op die grote grille ala audi/VW
 

Bijlagen

  • skodasuperb20092st3.jpg
    skodasuperb20092st3.jpg
    43,8 KB · Weergaven: 43
Ik krijg spontaan maag- en darmstoornissen bij de aanblik van zo'n onbeschoft grote bek op een verder toch zo beschaafde wagen. Ik hoop dat ons dit soort gruwelijke cross-overs bij de Superb II bespaard zal blijven!
 

Desperado

Forumguru
Ik krijg spontaan maag- en darmstoornissen bij de aanblik van zo'n onbeschoft grote bek op een verder toch zo beschaafde wagen. Ik hoop dat ons dit soort gruwelijke cross-overs bij de Superb II bespaard zal blijven!
:aangenaam:
Wat een prachtuitspraak!
 
Bovenaan Onderaan