120 foto's van de Superb

zombie

Lid
ahwel, ik zou er schoon inzitten!

knappe kar, mooie afwerking, goede motoren...
Dat kofferdeksel, parkeerhulp zien er allemaal goed uit.

wat wilt ge nog meer?
 
De achterkant spreekt mij totaal niet aan. Doet mij enorm denken aan renualt tien jaar geleden of zo. Spijtig want het interieur is zeer geslaagd en ook de voorkant is mooi.
 

Frankie

Actief lid
Allemaal glamour foto's, maar wel veel details en variaties te zien.
Auto.cz

Dank je voor de link !! Maarre, ligt t aan mij of hebben jullie het ook dat 8 van de 10 foto's een witte lijn ergens overdwars hebben. Alsof ie niet helemaal laadt :-/
Mooie auto verder, inderdaad alleen jammer van achterlichten en proporties koffergedeelte. Had iets hoger gemogen. Interieur is een echte eye-catcher en regelrechte concurrentie voor de duurdere auto's !!
 

LenK

Forumguru
Dank je voor de link !! Maarre, ligt t aan mij of hebben jullie het ook dat 8 van de 10 foto's een witte lijn ergens overdwars hebben. Alsof ie niet helemaal laadt :-/
Ik heb 1 foto die niet verschijnt (die tussen de airco en de paraplu) maar voor de rest zie ik alles (compleet)
 

Fabia

† In Memoriam
Dat heb ik ook. Wel een hele mooie bak geworden die SuperB. Ben benieuwd om 'm in het echie te zien.
 

JettaFreak

Actief lid
Doe mij die paarse met die mooie wielen maar!

sksu078_47ccf6250bdac.jpg


Groet,


JettaFreak
 
Ik denk dat die kont in het echhie mooier is dan op de foto's. Dat gedeelte van de S2 is gewoon niet zo fotogeniek. Die neus vind ik echt fantastisch!
De airco met 2 draaiknoppen is volgens mij de Climatronic, en de airco met 3 knoppen de halfautomatische Climatic.
 

Hetzer

Forumguru
dit keer geen glamour foto, maar een "echte" Superb-2 in het wild
 

Bijlagen

  • Superb-2 in het wild.jpg
    Superb-2 in het wild.jpg
    94,8 KB · Weergaven: 66

Hetzer

Forumguru
Wel NEMO kan ook weer een half uurtje kwijlen !!

ik kwijl toch wel met Nemo mee!!!

moet je kijken wat een lekkere dikke kont, ik bedoel kijk die Roomster eens op de achtergrond die verwdwijnt bijna achter deze kont!!!
 

Bijlagen

  • image02qt8.jpg
    image02qt8.jpg
    59,5 KB · Weergaven: 31

EdK

Forumguru
ik kwijl toch wel met Nemo mee!!!

moet je kijken wat een lekkere dikke kont, ik bedoel kijk die Roomster eens op de achtergrond die verwdwijnt bijna achter deze kont!!!

Ik hou me kin nog even droog dus kwijl jij samen met Nemo vast in 1 slabbertje want als die Combi uitkomt dan begin ik echt te kwijlen en heb ik waarschijnlijk zoveel slabbers nodig dat ik waarschijnlijk exciter een PM ga sturen om te vragen of hij nog wat slabbers van zijn dochtertje dan over heeft !!!

Maar het is naar mijn smaak een mooie bak en een directie lid bij ons op werk die nu de ster rijdt , begon gister toevallig uit zich zelf over de SuperB te praten en over inruilen van de Ster voor de SuperB Combi
Waarop ik zei , niet verder over nadenken straks maar gewoon DOEN !!!
 

van inkel

Forumguru
Ik hou me kin nog even droog dus kwijl jij samen met Nemo vast in 1 slabbertje want als die Combi uitkomt dan begin ik echt te kwijlen en heb ik waarschijnlijk zoveel slabbers nodig dat ik waarschijnlijk exciter een PM ga sturen om te vragen of hij nog wat slabbers van zijn dochtertje dan over heeft !!!

Maar het is naar mijn smaak een mooie bak en een directie lid bij ons op werk die nu de ster rijdt , begon gister toevallig uit zich zelf over de SuperB te praten en over inruilen van de Ster voor de SuperB Combi
Waarop ik zei , niet verder over nadenken straks maar gewoon DOEN !!!

Ik zou maar alvast een waterdicht toetsenbord aanschaffen, of zo'n rubberen stofhoes voor als de combi uitkomt, ben bang dat ik dat ook nodig heb.:grin:
 
Bovenaan Onderaan