10-jarig bestaan van ons forum

Status
Niet open voor verdere reacties.

lugolux78

Donateur
UPDATE van Tigchelaar:

Goedemorgen Luc,

Als ik het goed heb, gaan wij het volgende regelen:

- Gebak met Skoda logo’s
- Broodjes voor de lunch, gezien er een popcorn kraam komt rekenen ik op 2 p.p
- Koffie/thee en fris (geen alcohol)
- Een uit deuker die zaterdag deukjes komt uitdeuken tegen een kleine vergoeding
- Een artikel die in BN de stem komt
- Ik zal zorgen voor genoeg ruimte en staan tafels
- Ik zal zorgen voor wat gastvrouwen om de klanten te ontvangen

Prima toch :)

Joske

Forumguru
Heel goed bezig! :thumbsup:

zelfs aan gastvrouwen wordt er gedacht! :D

skoda_girls.jpg

Kiswum

Forumguru
Helaas mensen, ik meld me bij deze af voor volgende week zaterdag . We hebben besloten toch nog een weekje Zwarte Woud te doen. Ga nu mijn best doen om er 5 september bij te zijn.
Jammer dat je er niet bij kunt zijn. Ik kan me voorstellen dat je er echt niet onderuit kon komen, want de Skodafamilie zeg je niet voor niets af :tongue:

Oh ja misschien kan ik er ook rond 08.00 uur zijn om mee te helpen, ik weet niet of ik er de gehele dag bij zal zijn, maar ik doe mijn best :)

Taffy

Forumguru
Via n ander topic aan t denken gezet...( en nog wel één van onze Belgische vrienden )
Maar hoe laat gaat iedereen er zijn ongeveer....??
Just asking :D

@lugolux, ik ben hoogstwaarschijnlijk gewoon van de partij, maar het ligt er even aan of ik met een gerust hart thuis weg kan gaan. We zijn 6 weken geleden de trotse ouders van een 2e dochter geworden en volgende week zaterdag staan er wat dingen gepland die mijn vrouw dan alleen moet doen. In principe geen probleem, maar mocht ze toch mijn hulp nodig hebben dan ben ik later, of wellicht helemaal niet aanwezig. Maar daar gaan we natuurlijk niet van uit! Alleen vrijwiller tijdens de dag wordt wat lastig......

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan