Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Yep.
Kwestie van afspreken lijkt mij.
Dus als er genoeg animo is zou je ook soort Skoda Kids meeting doen op een van de locaties.
Kijken of we iets aan de prijzen kunnen doen
Even zonder gekheid . Dit is toch een geweldig plan voor de allerkleinste (en sommige grote)
Kan me vrouw even de sfeer proeven van waar ik het altijd over heb , skoda ,auto's, forum , jullie en kan ze daarna misschien met andere vrouwen en kinderen
een leuke middag in Monkeytown hebben
Dan mijn verzoek aan een ieder die dit leest en mee wil doen aan de 10e verjaardag:
Vul de enquête aub in zodat ik meer zicht op jullie aanwezigheid, hulp en wensen krijg. http://www.godfroid.nl/Skoda/index.php/158285/lang-nl
@@Exciter
@@Hetzer
@@Pasqual
@@Tallguy
Kan een van jullie de link ergens prominent aanwezig maken
(wel zo dat ie alleen zichtbaar is voor geregistreerde leden?)
Zoals altijd Feedback is welkom maar dan het liefst nu via de survey en niet meer hier (is overzichtelijk en er is genoeg ruimte)
Ik zal actief feedback geven over het aantal deelnemers en tussentijdse wensen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.