10-jarig bestaan van ons forum

Status
Niet open voor verdere reacties.

Badnews

Senior Member
Alleen de TV.. als vrouw en kind mee gaan, past ie niet.. zelfs dan in een O3 te klein (HB). De playseat is grotendeels van metaal (frame) en wil de TV niet beschadigen.
Als ik in mijn eentje ga (grootste kans), past de TV makkelijk (40") die ik ook normaal gebruik bij spelen.

Absoluut geen twijfel hoor!

@Falcon : de ring is best een lange rit, 30km, doe je snel 10 minuten over, zeker in het begin.
Dacht aan een rondje van rond de 2 minuten, kan je bv 3x rijden en snelste tijd geld (dus 2x oefenen of je foutje herstellen die je maakte). Maar als er tijd is, mag jij wel een keer de ring rijden hoor :)

Badnews

Senior Member
F*CK.. sorry, ik zit op 9 mei in het buitenland zie ik in mijn agenda. Sh!t :(

(ik heb er geen probleem mee als de stoel geleend wordt hoor, hij is er om gebruikt te worden, dus mocht iemand anders het beheer van de stoel willen overnemen?)

Damn, je hebt geen idee hoeveel ik hiervan baal..

ps: ik zit in Almere

Dat was snel klaar dat invullen. De optie met 2 Skoda's komen miste ik. misschien nog een duidelijkere kinder poll , hoeveel /leeftijd.
Verder alleen duim omhoog , gaat zeker goed komen die dag:jaja::yeah:

lugolux78

Donateur
Rudyyyyy.
Als je met twee Škoda's komt, gewoon twee keer aanmelden.
Info over kinderen kunnen bij tekstvak weggeschreven worden.
Ik denk alleen niet dat budget van dien aard is om ook groots voor kinderen iets op te stellen.

Maar ik hoop dus dat we race-stoeltje en PS3 + Scherm hebben en dan kunnen we wel wat gamen en wellicht lukt springkasteel alleen ook daar lastig want dan moet het aantal kinderen wel significant zijn.

Andere bedenking die ik persoonlijk heb is dat het een meeting van auto liefhebbers voor autoliefhebbers is, dus denk dat het niet de bedoeling is om er een kinderfeestje van te maken. Toch?

Kortom we komen er wel uit.
Desnoods kunnen ze balletje trappen op het grasveld :-) Meer had ik vrûgaah niet nodig. Stukje gras en een bal. Urenlang plezier...

lovely305

Forumguru
Ik denk dat het, als je geen autoliefhebber bent, een vreselijk lange dag is.
Je moet mij niet meenemen naar een voetbalwedstrijd bijvoorbeeld.
Daar word ik echt verdrietig van:wavecry:

lugolux78

Donateur
Nou is het wel zo dat Breda een erg leuke stad is. Dus je zou ook beide zaken kunnen combineren.
Hier in Oss hebben we zo een indoor speelgebeuren.
Ik check of er iets dergelijks ook in Breda bestaat en of we daar wellicht iets kunnen regelen.
Is dat een idee? (dus voor de Kids en partners die niets met auto's hebben of hiervoor nog te jong zijn)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan