10-jarig bestaan van ons forum

Status
Niet open voor verdere reacties.

Octavia32

Forumguru
@lugolux78
Als je een ontwerp kan maken wat in zwart wit is, is het drukken geen probleem kan namelijk zonder problemen gekleurd papier gebruiken.
Dus bijv tekst en logo in zwart wit op een groen A4 tje.
Het is namelijk nogal moeilijk om kleuren afdrukken te verantwoorden die niet werk gerelateerd zijn.

lugolux78

Donateur
Het nieuws erbij :thumbsup:, zou wel leuk zijn maar vrees niet interresant genoeg afhankelijk waar je het houd
Regionaal nieuws moet toch wel lukken... Wellicht Brabants Dagblad. Heb een vriend die werkt bij een lokale krant maar heeft connecties naar het BD

lugolux78

Donateur
@lugolux78
Als je een ontwerp kan maken wat in zwart wit is, is het drukken geen probleem kan namelijk zonder problemen gekleurd papier gebruiken.
Dus bijv tekst en logo in zwart wit op een groen A4 tje.
Het is namelijk nogal moeilijk om kleuren afdrukken te verantwoorden die niet werk gerelateerd zijn.
Ok.
Ik kijk ff of ik een drukker kan vinden voor in kleur, is toch wat leuker. Maar mocht dat niet lukken dan nemen we jouw optie. Ik zal in ieder geval al ontwerp in z/w maken.
Thx voor je hulp

Tallguy

Forumguru
Hmmmmm tegenvaller. De DJ die ik dacht erbij te hebben kan uitgerekend de 9e mei als enige datum niet :(
@Lugulox78 : kan je dat weer aanpassen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan