10.000 berichten - wow

Status
Niet open voor verdere reacties.

Karstieman

Forumguru
Nee, een hij bedoelt een tijdelijke top 10.
Die is er niet, maar Wiseguy, als ie er zou zijn, dan stond je er zeker in.
 

VEEJAY

Forumguru
Ja en jij bovenaan forumspammer haha /forum/images/graemlins/winkie.gif

Maar, een tijdelijke Top 10? Ik snap het niet.
 

Droopy

Actief lid
Ik hoor een topic voor het verbeteren van het forum
vraag is of dit een verbetering is aangezien er een aantal zullen proberen in de week top 10 te komen /forum/images/graemlins/smile.gif
 

Karstieman

Forumguru
Het lijkt mij geen verbetering, daar het totaal irrelevant is hoeveel berichten iemand heeft (..ja, dat vind ik..)

Kwaliteit boven kwantiteit !
 

Dutch4x4

Senior Member
Vind ik ook een van de voordelen van het 'kale' forum van gummen.org. Geen postcounts, geen avatars, geen signatures, geen smileys. Het wordt weleens ouderwets gevonden, maar ik vind het lekker rustig.

Dat er desondanks voornamelijk wordt geouwehoerd om niks, is een andere zaak. /forum/images/graemlins/grin.gif
 

Wiseguy

Actief lid
Tja, zou je echt denken dat er dan mensen zijn die er met allerlei onzin berichten in die top-10 terecht willen komen? Daar hebben we toch ook moderators voor? Als er mensen aan het spammen gaan, dan kunnen die toch een warning krijgen? op die manier kan je je forum ook gewoon schoon houden. Tot nog toe vind ik in ieder geval dat het aantal onzin reacties niet echt schrikbarend hoog is... kan me niet voorstellen dat dat met een top-10 drastisch wordt verhoogd.
 

Karstieman

Forumguru
Ik ben het niet met je eens Wiseguy.
Veel mensen vinden het op de een of de andere manier toch belangrijk om in zo'n top 10 te komen. Of ze vinden dat ze dan belangrijker zijn ofzo ? Ik weet het niet...
Maar zonder een top 10 werkt een forum net zo goed /forum/images/graemlins/smile.gif
 

Wiseguy

Actief lid
Je hoort mij niet zeggen dat een forum niet werkt zonder een top-10... ik was alleen benieuwd naar de mensen die op dit moment het meeste hebben bijgedragen...

Ook ben ik het met je eens dat dat op zich niet veel zegt, maar het is gewoon leuk om te weten wie de meest actieve leden zijn.... /forum/images/graemlins/grin.gif Ik weet ook wel dat ik er hoogstwaarschijnlijk wel bij zou zitten, maar dan nog maakt me dat niet eens zoveel uit....
 

Wiseguy

Actief lid
Ik zie dat er al een overzichtje op de index-pagina is gezet.... leuk om te zien.... /forum/images/graemlins/24.gif
 

Karstieman

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Je laat natuurlijk wel even weten wat het is zodat ik alsnog spijt kan krijgen van mijn beslissing. /forum/images/graemlins/407.gif

[/ QUOTE ]

Bij deze een fotootje van mijn verrassing !
Nogmaals hartstikke bedankt !
 

Bijlagen

  • 10878-presentje.jpg
    10878-presentje.jpg
    84,3 KB · Weergaven: 4

VEEJAY

Forumguru
leuk gefeliciteerd Karstieman! Hoe komt Exciter aan dat soort exotische kadootjes zou je je afvragen /forum/images/graemlins/winkie.gif
 

Wiseguy

Actief lid
Lijkt mij dat ie die heeft meegenomen van een van zijn tripjes naar Tsjechië.... of heb ik het dan mis?
 

Arjen

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Je laat natuurlijk wel even weten wat het is zodat ik alsnog spijt kan krijgen van mijn beslissing. /forum/images/graemlins/407.gif

[/ QUOTE ]

Ik was er al bang voor... /forum/images/graemlins/grin.gif

Nogmaals van harte!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan