10.000 berichten - wow

Status
Niet open voor verdere reacties.

Exciter

Administrator
Jaaa, het is gebeurd. /forum/images/graemlins/yeah.gif /forum/images/graemlins/yeah.gif /forum/images/graemlins/yeah.gif
Arjen weet inmiddels wel, waneer hij moet toeslaan. /forum/images/graemlins/tongue.gif
Ooit is hij de honderste lid geworden, en kreeg toen een cadeau. Nou flikt hij het weer, want hij schreef het 10.000ste bericht.
Nou Arjen, als je mij per PM je adres gegevens weer eens opstuurd (nee, ik heb ze niet meer), zal je de volgende verrassing in de bus aantreffen. /forum/images/graemlins/cool.gif

En voor alle anderen: <font color="red">BEDANKT!!! </font> Dat ik dit allemaal mee mag maken. Jullie zijn geweldig!!! /forum/images/graemlins/471.gif /forum/images/graemlins/471.gif /forum/images/graemlins/471.gif /forum/images/graemlins/473.gif /forum/images/graemlins/545.gif /forum/images/graemlins/489.gif /forum/images/graemlins/cheer.gif

/forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif
 

Karstieman

Forumguru
Op naar de 20.000 !
/forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif
 

Wiseguy

Actief lid
Arjen, gefeliciteerd en inderdaad, op naar de 20.000 (en verder natuurlijk!) /forum/images/graemlins/cool.gif
 

VEEJAY

Forumguru
/forum/images/graemlins/cheer.gif /forum/images/graemlins/yeah.gif /forum/images/graemlins/cheer.gif /forum/images/graemlins/yeah.gif /forum/images/graemlins/cheer.gif
 

Logic

Actief lid
Jeetje, ik ben een paar dagen weg en kijk eens wat er gebeurt. /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif
 

Dutch4x4

Senior Member
Geweldig! Het blijft prachtig dat het gelukt is om skodaforum.nl van de grond te krijgen. Dat is niet alleen te danken aan het enthousiasme van de leden, maar ook aan de blijkbaar aanstekelijke pret van onze gastheer (en diens goedgevigheid /forum/images/graemlins/grin.gif )!

Hulde daarvoor!
 

YeMii

Senior Member
/forum/images/graemlins/aangenaam.gif Gefeliciteerd, zo door blijven gaan. Bekijk de site iedere dag. /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif
 

Maarten

Forumguru
Heerlijk om al die intressante dingen hier te kunnen/mogen lezen!
/forum/images/graemlins/1761.gif
 

rickske

Actief lid
Arjen gefeliciteerd en op naar de 20000.

/forum/images/graemlins/473.gif /forum/images/graemlins/489.gif /forum/images/graemlins/529.gif /forum/images/graemlins/530.gif /forum/images/graemlins/680.gif /forum/images/graemlins/koffie.gif /forum/images/graemlins/super.gif /forum/images/graemlins/rockon.gif /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif /forum/images/graemlins/yeah.gif /forum/images/graemlins/945.gif
 

Arjen

Actief lid
Geachte Skodaliefhebbers,

Met enig schaamrood /forum/images/graemlins/blush.gif op mijn kaken lees ik deze thread.
Volledig buiten mijn bedoeling om heb ik blijkbaar wederom op een historisch moment /forum/images/graemlins/grin.gif een bericht geplaatst (en het bericht was inhoudelijk ook nog fout).... /forum/images/graemlins/shocked.gif
Dat bedenk je toch niet.

Dit voorjaar meldde ik mij aan als het 100e lid. En nu heb ik blijkbaar het 10.000ste bericht geschreven.

Ik kan alleen maar erg blij zijn dat dit forum een grote behoefte onder de Skodarijders, en bij mij, invult. Het 10.000ste bericht kon alleen maar worden geschreven als er al 9.999 waren gepost! /forum/images/graemlins/473.gif

Hulde aan Exciter en aan iedereen die dit mogelijk maakt. /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif
 

Dutch4x4

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Het 10.000ste bericht kon alleen maar worden geschreven als er al 9.999 waren gepost! /forum/images/graemlins/473.gif


[/ QUOTE ]

Nou, graag gedaan, Arjen /forum/images/graemlins/grin.gif

En je bescheidenheid siert je. /forum/images/graemlins/super.gif
 

Exciter

Administrator
De bescheidenheid van Arjen gaat echt diep.
Ik mocht zojuist een PM van hem ontvandgen, waarin hij afstand doet van zijn presentje. Volgens Arjan is het niet echt leuk, als je tussen zoveel mensen iederkeer weer de aangewezen persoon bent, al is het in het goede licht.
Vandaar zijn verzoek om een ander blij te maken.
Ik zeg er maar bij, dat ik echt een beetje ontroerd ben door dit mailtje, en dat ik hoop, dat deze menselijkheid van Arjen maar gevolgd wordt in de hele wereld.

Hulde aan Arjen, een goed mens. /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

Wel nu zit ik hier met het presentje. /forum/images/graemlins/confused.gif
Heb lang over nagedacht, wat ik ermee doe, en toen had ik het ineens.
Er werdt gezegd, dat dit allemaal niet kon zonder de andere 9.999 berichten.
Ja en toen had ik hem ineens. Ik wil graag toch iemand gelukkig maken, wie hier een groot aandeel in hebt. En als ik zo in de statistieken kijk, denk ik dan meteen aan Karstieman.

Ja, Karstieman, met zijn 793 berichten is echt een van de draagbalken van dit huis, en daar mag hij voor beloond worden.
Dus als hij zijn adres gegevens aan mij wil PM'en, doe ik, wat ik moet doen. (En Karstieman, doe nou a.u.b. niet ook meteen zo bescheiden, of ik typ mij eigen suf, voor ik het envelopje de deur uit krijg...) /forum/images/graemlins/grin.gif
 

Dutch4x4

Senior Member
*buigt voor Arjen*

Bescheiden mensen rijden een bescheiden merk, dus misschien krijg je 't nog lastig, Exciter. /forum/images/graemlins/grin.gif

Maar ik had geen betere bestemming kunnen bedenken, zeker nu onze überposter ook eindelijk echt een Skoda voor de deur heeft staan...

Ik heb afgelopen zaterdag op het najaarsevenement van de Skoda Club Nederland trouwens weer eens de blits gemaakt met mijn officially imported Skoda-cap, dus deze eerdere prijswinnaar is ook nog altijd blij met zijn prijs. /forum/images/graemlins/smile.gif
 

Karstieman

Forumguru
*buigt ook voor Arjen en bedankt Exciter* /forum/images/graemlins/aangenaam.gif
Ik krijg 't er gewoon warm van zeg !
Zoals ik Exciter ook geschreven heb: Dank voor het gebaar !
Ik hoop dat ik nog veel -vooral zinvolle- berichten kan schrijven op dit gezellige forum !!!

Heel erg bedankt /forum/images/graemlins/545.gif
 

Hetzer

Forumguru
Skodaforum.nl de grootste en de gezelligste familie van de Lage landen /forum/images/graemlins/489.gif
 

Arjen

Actief lid
Ik kan niet anders zeggen dat ik vind dat Exciter een uitstekende keuze heeft gemaakt om het kadootje aan de grootste Forum freak te geven.

Gefeliciteerd Karstieman /forum/images/graemlins/grin.gif

Je laat natuurlijk wel even weten wat het is zodat ik alsnog spijt kan krijgen van mijn beslissing. /forum/images/graemlins/407.gif
 

Karstieman

Forumguru
@Arjen, ik zal het zeker laten weten !
Misschien zelfs met een fotootje erbij ?? /forum/images/graemlins/cheer.gif
 

VEEJAY

Forumguru
Gefeliciteerd Karstieman! /forum/images/graemlins/yeah.gif, ik weet hoe moeilijk het is zoveel te posten en tegelijk ook nog wat toe te voegen aan de site /forum/images/graemlins/blush.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan