1.6CR TDI voor S2 in aantocht?

@ hemi24: Als deze vertaling al eerder geplaatst zou zijn dan heb ik niet goed gekeken, maar volgens mij gaat dit artikel dat enkele dagen later is verschenen meer over de extra technieken die toegepast gaan worden. De vraag die gesteld word in de loop van dit draadje is of er wellicht ook een 20% S2 komt. De extra techniek die Skoda introduceert op de autosalon maakt dit zeer waarschijnlijk.
Bovendien wat bedoel je met : ga je er een sport van maken, al eerder bij mee te maken gehad bij een post van mij? Zo ja, dan moet ik in het vervolg verder kijken dan m'n neus lang is.

Groet, Jurgen
 

hemi24

Forumguru
:ot: Sorry Jurgen ik bedoelde het niet zo belerend, maar ik kwam ook al een soortgelijke post van je tegen in het verhaal van de Yeti GL.

Maar laat je er niet van weerhouden, want zoals iedereen wil ook ik graag al het laatste nieuws meekrijgen, liever een keer teveel gepost dan helemaal niet zullen we maar zeggen!!!

Ik denk net als jou dat het aardig krap gaat worden of de S2 GL in de 20% categorie gaat vallen. We wachten Parijs even af!

Misschien is het ook voor jou handig om even contact te zoeken met de dealer, stel voor dat de start-stop omstreeks week 45 ook op de O2 elegance wordt geintroduceerd, kan je toch weer wat voordeel op leveren per 01-01-'11..?
 
No hard feelings, ik doe dit (meepraten op een forum) ook nog niet zo lang. Al doende leert men.:winkie:

Mijn O2 is door mijn werkgever gekocht, ik ben slechts een (blije) gebruiker. Maar kan nooit geen kwaad om eens met de dealer van gedachten te wisselen.

Ps. wat is een Yeti GL:ahum:
 

Hetzer

Forumguru
hier een foto van de S-2 GL Combi 1.6 CRDI

aetf87.jpg
 

hemi24

Forumguru
Passat met de 1.6 heeft ook maar 1 pijp, dus het zou wel vreemd zijn als de S2 nu ineens wel 2 heeft.
 
Prijzen?

Ik ben nieuw op dit forum. Ik mag van mijn werkgever een nieuwe auto uitzoeken en mijn keus is op de de SC2 1.6 CR TDI gevallen, zeker nu die 20% bijtelling heeft met de GL versie.

Nu de beurs in Parijs al enkele dagen onderweg is, ben ik alleen benieuwd wanneer de prijzen bekend worden gemaakt. Weet iemand van jullie hier meer van?

PetePan
 

hemi24

Forumguru
Nog geen idee qua prijs, maar volgens skoda-auto.cz, komt de GL wel in diverse smaken dit keer: Comfort, Ambition en Elegance.
 

Bakkertje

Forumguru
@Petepan, welkom hier en ik denk dat je een mooie auto kunt gaan bestellen. Of je de conclusie nu al kunt trekken welke het wordt lijkt mij een beetje voorbarig. Er zijn inmiddels meer merken die ruime auto's in de 20% bijtelling hebben. Kijk bijvoorbeeld ook eens naar een 508 SW of een Passat (hoewel die laatste op de foto's niet echt overtuigend is)

Oh ja, je kunt ook mijn O2 nog oprijden, ik zoek nog steeds een nieuwe bestuurder voor 2 jaar..
 
Of je de conclusie nu al kunt trekken welke het wordt lijkt mij een beetje voorbarig. Er zijn inmiddels meer merken die ruime auto's in de 20% bijtelling hebben. Kijk bijvoorbeeld ook eens naar een 508 SW of een Passat (hoewel die laatste op de foto's niet echt overtuigen.


Ik had er niet bij gezegd dat ik uitsluitend uit de volgende merken kan kiezen: Ford, Opel, Seat, Mazda en nog wat Koreanen.
Dan is de keus niet zo voorbarig denk ik, als ik zie wat de nieuwe Mondeo bijvoorbeeld moet kosten...
 

hemi24

Forumguru
Wat ik nu nog steeds heb weten te achterhalen: GL in de 3 uitrustingsniveaus verkrijgbaar of tussen bestaand niveau?!?
 
Wat ik nu nog steeds heb weten te achterhalen: GL in de 3 uitrustingsniveaus verkrijgbaar of tussen bestaand niveau?!?


Wat ik heb begrepen komen er in de GL Businessline 2 uitvoeringen, de comfort en ambition. Daarnaast ook nog de 2 reguliere GL comfort en ambition.
 

corsaar

Senior Member
De zogenaamde downgrading schijnt opwaarts te geschieden meer auto voor minder geld en bovendien naar 20 % bijtelling.
 
Bovenaan Onderaan