prosier
Forumguru
Hi all,
Na het chippen van de 1.4tsi merkte ik sinds de herfst/winter soms wat schokkerig gedrag, misfires, tijdens wegrijden in de ochtend. Alleen tussen 1500-2000 rpm, koud, dsg in de 1. Moest het soms echt een beetje uitlokken.
Nieuwe bougies, nieuwe bobines. Ook nieuwe accu, maar niet vanwege dit. Foutcodes bleven; misfires op cil 1234. Toen een echte Hex V2 aangeschaft en vandaag mooie logs gemaakt.
Nu is de vraag of dit er een beetje uitziet. Was een run met dsg in 3. Turbo sampling had ik niet aan, volgende keer niet vergeten, sorry.
Iemand die hier in thuis is?
Log staat hier kun je makkelijk inzoomen (zet x-as even op time als deze nog op rpm staat):
https://log.malonetuning.com/chart/...CiUErw6/DunbCs8KPwpHCv8KOwrVvw5BAL1bCqAAAAA==
ps: de tuner gaf aan, begin na de bougies en bobines eens met 98 te tanken. Morgen gaat de eerste tank 98 erin. Het -kan- dus hieraan liggen. Asap meer resultaten en nieuwe turbo-log met dsg in 4 hoop ik.
Na het chippen van de 1.4tsi merkte ik sinds de herfst/winter soms wat schokkerig gedrag, misfires, tijdens wegrijden in de ochtend. Alleen tussen 1500-2000 rpm, koud, dsg in de 1. Moest het soms echt een beetje uitlokken.
Nieuwe bougies, nieuwe bobines. Ook nieuwe accu, maar niet vanwege dit. Foutcodes bleven; misfires op cil 1234. Toen een echte Hex V2 aangeschaft en vandaag mooie logs gemaakt.

Nu is de vraag of dit er een beetje uitziet. Was een run met dsg in 3. Turbo sampling had ik niet aan, volgende keer niet vergeten, sorry.
Iemand die hier in thuis is?
Log staat hier kun je makkelijk inzoomen (zet x-as even op time als deze nog op rpm staat):
https://log.malonetuning.com/chart/...CiUErw6/DunbCs8KPwpHCv8KOwrVvw5BAL1bCqAAAAA==
ps: de tuner gaf aan, begin na de bougies en bobines eens met 98 te tanken. Morgen gaat de eerste tank 98 erin. Het -kan- dus hieraan liggen. Asap meer resultaten en nieuwe turbo-log met dsg in 4 hoop ik.