Škoda Wintercheckdag 07-11-2009

Falcon

Donateur
Ik ga nog steeds 7 november naar Groningen (Van Heukelem). Om 9:00 tot 10:00 staat daar een witte Yeti 1.8TSI klaar en ondertussen word mijn Skoda gecheckt.
 

Delight

Actief lid
Gaat er nog iemand naar Apeldoorn?
En eh....moet je nu wel of niet aanmelden voor die wintercheck?
 

Falcon

Donateur
Helaas, De Yeti bij van Heukelem in Groningen is vorige week verkocht en de nieuwe demo is nog niet binnen. Maar gelukkig kon ik in Leeuwarden wat regelen.

Ik laat de wintercheck en groot onderhoud (zit bijna op de 60000) door Van Heukelem op 16 november uitvoeren :)

Dus ben er niet bij in Groningen.
 

MinT

Lid
Zuiden - Vepreda (11:00):

- Nemo
- Fabia
- Hetzer
- ZeroNRG

Trouwens denk erom dat je je wel aanmeld voor deze wintercheck (kan per dealer verschillen)!
Ik krijg mijn bestelde Skoda Superb II pas half januari 2010.
Bezwaar als ik kom om even kennis te maken en wat rond te kijken ?
 

Wasmachineman

Forumguru
Gaat er iemand nog naar Purmerend ?
Ik heb wel trek in koffie bij Lakeman !
Heb me nog niet aangemeld maar doe dat dan wel als iemand gaat.
 

Michel

Forumguru
Vanochtend even bij S-Point langsgereden voor de wintercheck (waarom niet de naam "wintercontrole" gebruikt?, ik gruwel van al die Engelse termen in het Nederlands) en snel weer door gereden. Het hele parkeerterrein stond al vol (moest mijn auto ergens buiten het terrein neerzetten) en ook binnen leek het me een gezellige boel, maar ik zag het niet zitten om nog een behoorlijke tijd te moeten zitten wachten tot mijn Octavia aan de beurt zou zijn.

Sowieso heb ik niet echt het idee dat mijn auto de winter niet doorkomt en daarnaast verwacht ik dat mijn Octi binnen twee maanden alweer op mag gaan voor de eerste grote onderhoudsbeurt bij 30.000 km en dan ga ik er vanuit dat de belangrijkste controlepunten bij deze controle ook bij die onderhoudsbeurt worden meegenomen.

Eigenlijk zou de PON-organisatie meerdere (zater)dagen voor deze wintercontrole aan moeten bieden. Voor mij was de wachttijd/drukte, omdat de controle enkel op deze zaterdag plaatsvindt een reden om terstond rechtsomkeert te maken. Dat lijkt me toch niet helemaal de bedoeling.
 

bluskabouter

Forumguru
vandaag onze fabia laten inspecteren bij goritzlehner.
was gezellig met ontvangst met koffie en appeltaart.
onze zoon kreeg een leuke miniatuur autootje en de vrouw kreeg een appeltaartje in ruil voor een zelf geschilde appel.
ze kon hem schillen met zo`n automaatje waarmee je ook het klokhuis verwijderd.
na afloop kregen we de appelschil automaat mee naar huis en als slotverrassing lag in de auto de skoda sleede klaar.
al met al een leuke en gezellige middag.

p.s. bij het weg rijden bleek ook nog dat onze bestelde fabia II tour binnen was.
snel even wat picto`s geschoten met het mobieltje.
zal z.s.m. wat foto`s plaatsen, moet alleen nog wachten tot jan 2010 voordat we kunnen rijden.
 

nemo

Senior Member
Het is officieel: mijn auto heeft iets tegen Vepreda. Ik kom daar nooit meer met Nemo!!

Wel offerte laten maken voor een F2 HB 1.2, dus daar maar even een nachtje over slapen.
 

EdK

Forumguru
:icon_smile_dead: lekker professioneel


Je hebt de BVD in Nederland en je hebt Bothje !!:D

Als je wat van Vepreda en ze bezoekers wil weten en er is geen gespreksverbod op het onderwerp , dan heeft Agent 00B het antwoord :D
 

nemo

Senior Member
Je hebt de BVD in Nederland en je hebt Bothje !!:D

Als je wat van Vepreda en ze bezoekers wil weten en er is geen gespreksverbod op het onderwerp , dan heeft Agent 00B het antwoord :D

Maak er maar een grapje van, maar dit is voor mij echt -1 voor vepreda
 
Bovenaan Onderaan