Škoda Wintercheckdag 07-11-2009

nemo

Senior Member
Moet je je echt aanmelden? Weet dat je voor de zomercheck een afspraak moest maken, maar voor de wintercheck kun je toch gewoon binnen lopen?
 

ZeroNRG

Senior Member
Moet je je echt aanmelden? Weet dat je voor de zomercheck een afspraak moest maken, maar voor de wintercheck kun je toch gewoon binnen lopen?

hmmm dit zegt de Verrassend Skoda Website
Gratis controle op 39 belangrijke punten


Škoda Wintercheckdag
Ga goed voorbereid de winter in en kom zaterdag 7 november bij ons langs. Want dan is het weer nationale Škoda Wintercheckdag. Op deze dag staan wij voor u klaar om uw Škoda uitgebreid te controleren op 39 belangrijke punten, zoals banden, remmen, schokdempers, motorolie, accu, ruitenwissers en verlichting. Voor u als VerrassendŠkoda lid is de Wintercheck helemaal gratis. Bovendien ontvangt u dan een gratis Škoda snowflitzy slee!

Liever een andere datum?
Uiteraard kunt u de Wintercheck ook nu al laten uitvoeren of na 7 november. Het enige wat u dan moet doen, is een afspraak maken. Als blijkt dat er onderhoud nodig is, dan wordt dit eerst met u besproken en een offerte gemaakt. Is er een reparatie nodig? Dan kunnen wij meestal direct en anders op afspraak uw Škoda repareren.
 

Bothje

Heel gewoon lid
Het past misschien niet helemaal in deze categorie, maar het kan toch een soort meeting worden!

Škoda Wintercheckdag 07-11-2009

Een gratis wintercheck voor verrassend-skodaleden.

Vorig jaar was het gezellig bij Vepreda in Spijkenisse, dit jaar weer?

Evenals vorig jaar moet ik die dag weer werken ........ hoe krijgen ze 't voor elkaar :crazy::722:
 

skodaoctavia2

Actief lid
Skoda van Heukelem
Helsingborgweg 2
9723 HN in Groningen

Nou dit was verrassend vroeg vannochtend en verrassend alleen :(
voordeel weet nu wel waar het is:)

dit kan ook alleen mij over komen.
volgende week is de wintercheck.
En Alleen voor Gele Kenteken platen.
Ik kom alleen voor de koffie en de gezelligheid van de andere leden die wel komen.
 

Hetzer

Forumguru
Ik ga niet komen naar de winterdag in Spijkenisse,ik had niet gehad in de agenda gekeken, ik moet namelijk dat weekend werken, dus het feest gaat niet door.......
 

Fabia

† In Memoriam
En ik kan ook niet. Sorry guys en lady. Mijn vader is op 3 november jarig en hij viert het op tada.................7 november in Zwolle.
 

ZeroNRG

Senior Member
kijk m'n moeder is jarig op de 5e, echter heb ik samen met mijn vader haar te weten overtuigen het op de 8e te vieren :tongue:

dit geheel in verband met de wintercheckdag ;)

Ik ben die dag dus gewoon in spijkenisse te vinden
 

nemo

Senior Member
kijk m'n moeder is jarig op de 5e, echter heb ik samen met mijn vader haar te weten overtuigen het op de 8e te vieren :tongue:

dit geheel in verband met de wintercheckdag ;)

Ik ben die dag dus gewoon in spijkenisse te vinden

Mooi, dan kom ik ook wel!!
 

Bothje

Heel gewoon lid
Eerst in het huishouden de dingen doen en dan kom ik waarschijnlijk toch nog even langs, zal zo tussen een en twee uur zijn.
Maak wel wat foto's.......
 
Bovenaan Onderaan