Škoda Vision 7S - conceptcar

Tees

Donateur
Ik vraag me af of die 3D geprinte onderdelen echt in de massaproductie gebruikt gaan worden. Voor mij voelt t nu nog als een gimmick, net als die gerecyclede materialen. Op zich een goed plan, maar als t op massaproductie aankomt zijn heel andere factoren belangrijk dan als je er eentje maakt 'voor de bühne'.
 

EdK

Forumguru
uiteraard in de spits een hoger tarief.
En ja dan zal het in de vroege ochtend weer drukker gaan worden...
Dat hebben we in verleden toen variabele werktijden werden ingevoerd ook gezien.
Werd het tijdslot waar de bouw reed opeens giga vervuild door die kantoorklerken.
Gevolg de bouw begon nog vroeger, dus zal wel weer gaan gebeuren...... 4 uur dan maar gaan rijden in ochtend ?
 

Tees

Donateur
Tsja, schaarse middelen worden meestal duurder. Ruimte in de spits is schaars, dus niet raar als dat duurder wordt. Voor de trein is dat al zo lang als ik weet, maar voor de weg is rekeningrijden al zo lang als ik weet een vies woord, al verandert dat langzaam. Ik zou het heel logisch vinden als de MRB veranderd wordt in een of andere vorm van rekeningrijden.
 

Captain Hook

Forumguru
Als ik het zijaanzicht zie, dan moet ik gelijk denken aan de Fisker Ocean:

fisker-ocean-ook-nederland-1536x864.jpg



En die Fisker Ocean wordt op dit moment al geproduceerd! In Europa notabene, door Magna Steyr in Graz, Oostenrijk.
 
Bovenaan Onderaan