ŠKODA CITIGO-e iV bijzonderheden

ZOu zeggen zoek met zoekfunctie van forum eens op APPS
Weet je gauw genoeg waar de fout zit !!

Skoda / PON oeps
Bedankt voor je reactie. helaas kan ik het zo niet vinden. Maar ik begrijp hieruit dat het een bekend fenomeen is.

Komende vrijdag sluit ik een stressvolle tijd af bij de notaris, ons huis is dan officieel verkocht en breken er rustiger tijden aan. Zal dit weekend eens tijd besteden aan onze nieuwe auto en zoeken naar topics omtrent de app. Het is dus niet specifiek voor de Citigo e iV!?
 

EdK

Forumguru
Laat ik het netjes zeggen, zodra ik wat lees hier mbt de apps van Skoda dan mond het vaak uit tot een soap.... GTST is er niets bij....
 

CharlesTucker

Forumguru
Inderdaad, Skoda en apps is niet een heel gelukkige combinatie, en mijn gevoel zegt dat het eerder slechter dan beter wordt. En dat geldt ook voor die meuk van PON (mijnskoda). Gelukkig vind ik het ook niet belangrijk (en VAG kennelijk ook niet :D
 

Me Zelf

Forumguru
De Skoda Connect app werkt bij mij wel vrij aardig, al komen connectiviteitsproblemen ook wel met enige regelmaat voor. Ik kan al 2 dagen zien dat de motorkap en achterklep openstaan en soms de linkerachterdeur en soms de rechterachterdeur :geek:.
 

Me Zelf

Forumguru
Ik word echt “geweldig” op de hoogte gehouden door de dealer, precies zoals ik dat ook had verwacht van Autovalleigroep Veenendaal.... Niets van gehoord natuurlijk. Zelf gebeld en te horen gekregen dat ze verwachten tot gistermiddag bezig te zijn. En dus weer geen bericht gekregen. Ze hebben wel een benzine Up als vervanging voor de deur gezet.
 

Bulletdodger

Senior Member
@Me Zelf balen man dat je problemen hebt Niet waar je op zit te wachten na zo lange levertijd. Heb je een EV besteld krijg je een benzine auto als vervanging :(
 

Me Zelf

Forumguru
De auto gaat terug naar de importeur. Deze storing (niet kunnen laden) was nog nooit voorgekomen en ze willen graag uitzoeken wat het nou precies is, is het verhaal. Ja duh... ze zullen wel moeten uitzoeken wat het is, anders kom je niet zo ver meer met de auto.
 
Veel succes met wachten.
Onze auto zijn we 3 maanden kwijt geweest toen hij naar de importeur terug ging.
Bij ons werkte het laden wel. Alleen de rest niet
 

Me Zelf

Forumguru
Pfff... 3 maanden ga ik niet trekken in dat benzine-upje. Dat rijdt toch echt een klap
minder fijn dan electrisch. En dan heb ik het niet eens over het verschil in kosten: iets van 5 euro per 100 km duurder op benzine heb ik geschat. Dat tikt nog aardig aan met 2500 km per maand.
 
Ja wij hadden geluk bij een ongeluk dat hij dezelfde dag nog er mee stopte. kreeg de demo mee die ook elektrisch was na maand moest ik ook naar een benzine up maar heb het uiteindelijk voor mekaar gekregen dat ik de demo mocht houden.

Overigens wilden ze me toen wel tegemoet komen kwa kosten als ik toch benzine reed.....
Wellicht een idee om dat te opperen?

maargoed uiteindelijk wil je gewoon je eigen auto.
 

Berrychello

Forumguru
Voor die extra brandstof kosten zou ik een administratie bijhouden en m daarna proberen te claimen. Want in principe heb je nu geen gelijkwaardig vervangend vervoer gekregen.
 

Me Zelf

Forumguru
Natuurlijk moest ik er weer zelf achteraan, ik heb nu een idee van de timing gekregen: Vandaag op transport naar Leusden en dan is de verwachting dat hij met een week weer terug is. Net zoals dat de levering in februari ging plaatsvinden denk ik dan. Ik denk dat ik maar eens een twitter-account ga aanmaken om eens netjes te kunnen klagen bij Skoda NL. Auto is top (op het laden na :facepalm:) maar service is iets met peren.
 

EdK

Forumguru
Ik denk dat ik maar eens een twitter-account ga aanmaken om eens netjes te kunnen klagen bij Skoda NL.
Tsja kun je doen......
Ben alleen bang dat jij dan straks met hartklachten rondloopt en zij lachend lekker in de kroeg nog een biertje pakken......:koffie:

edit: typo
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan