ŠKODA CITIGO-e iV bijzonderheden

Me Zelf

Forumguru
Uit mijn hoofd (disclaimer: ik ben een warhoofd en informatie daaruit kan niet kloppend zijn...) : Je moet eerst in de maps&more app als die met de auto verbonden is instellen dat de klimatisering stroom van de accu mag gebruiken.
 

Dedier

Nieuw lid
Uit mijn hoofd (disclaimer: ik ben een warhoofd en informatie daaruit kan niet kloppend zijn...) : Je moet eerst in de maps&more app als die met de auto verbonden is instellen dat de klimatisering stroom van de accu mag gebruiken.
Dit was inderdaad het probleem. Die optie stond uit, nu aangezet en kan ik wel op de batterij klimatiseren.
Alleen nog niet de spiegel en voorruit verwarmingsoptie gevonden. Die zouden wel handig zijn nu het 's nachts begint te vriezen ;)
 

Jamess

Nieuw lid
Ik ben allang blij als ik überhaupt de app kan gebruiken. Hij ligt er al een week uit. De Citigo is niet toe te voegen aan de garage omdat hij "er al in staat".. Meerdere malen geprobeerd om opnieuw te installeren/activeren, maar helaas geen resultaat. De vraag is uitgezet bij de fabriek voor ander onderzoek. Verder heel blij met de Citigo!
 

Dedier

Nieuw lid
Dit was inderdaad het probleem. Die optie stond uit, nu aangezet en kan ik wel op de batterij klimatiseren.
Alleen nog niet de spiegel en voorruit verwarmingsoptie gevonden. Die zouden wel handig zijn nu het 's nachts begint te vriezen ;)

Na een lange zoek tocht de volgende info video gevonden. Hij is relatief oud, dus weet niet hoe up to date hij is. Maar hierin wordt benoemd dat window heating niet beschikbaar is op Citigo. Verder ziet de App er heel anders uit als dat hij er bij mij uit ziet. Zijn er meer mensen die dat hebben?
 

Me Zelf

Forumguru
Ruitverwarming kan helaas (nog?) niet met de app. Er is in dit topic wel gemeld dat spiegelverwarming aangaat bij klimatisering op afstand, ik neem aan dat je dan wel je draaiknopje in de juiste stand moet hebben staan.
 

Me Zelf

Forumguru
Toch maar geen gok gewaagd: ik heb in plaats daarvan een nette set Apus velgen met Continental winterbanden (6-8 mm profiel) gescoord op marktplaats voor een heel sympathiek bedrag. Maar 2 aankopen op één dag voor “mijn auto” is lastiger uit te leggen aan mevrouw Me Zelf. Weekje wachten dus ;)
 

EdK

Forumguru
Schat het was 2 halen 1x betalen !!!
Als ik volgende week had gekocht had ik nog een keer moeten betalen...

In de juiste toon en snelheid gezegd trappen ze er geheid in....
Gaan ze er blind van uit dat je een aanbieding hebt gekocht...:D
:koffie:
 

Me Zelf

Forumguru
Oh ja, geen matten gekocht wel net een dubbele laadvloer (de optie waar ik spijt van had dat ik die niet aangevinkt had: mooie plek om de laadkabel onder te gooien). Moet het nog even vertellen.

Back on-topic: de recirculatie stand doet het maar een paar seconden en schiet dan weer uit. Hoorbaar door verandering van geluid, en waar het vandaan komt, en zichtbaar omdat het lampje in het knopje weer uitgaat. Product-eigenschap? Of ben ik de gelukkige met een schoonheidsfoutje in de auto?
 

Me Zelf

Forumguru
Via marktplaats 120 euro voor betaald. Vond ik wel veel geld, maar zag weinig opties om het goedkoper te krijgen.
 
Bovenaan Onderaan