Gebruikshandleiding te downloaden?

Bartez

Lid
Weet er iemand of en zoja waar de gebruikshandleiding van de SuperB te downloaden is? Dus waar elk knopje op het dashboard voor dient enzo...
 

EdK

Forumguru
Weet er iemand of en zoja waar de gebruikshandleiding van de SuperB te downloaden is? Dus waar elk knopje op het dashboard voor dient enzo...

Die luxe kennen we nog niet bij Skoda !!
Is bij andere merken inderdaad wel anders !!
 

LenK

Forumguru
Policy van de importeur?

Bij de Octavia heb ik een Tsjechische handleiding kunnen downloaden, niet te lezen natuurlijk. In NL gaven ze niet thuis, ik heb het ze gevraagd.

Bij mijn huidige auto ook niks te halen in NL, maar wel van de Amerikaanse site die Amerikaans manual gedownload. Die is dan wel te lezen maar er zijn afwijkingen tussen de US en de NL versie van de auto.

Waarom ze zo moeilijk doen ik weet het niet.
 

Bartez

Lid
Tja, ik zoek met name de algemen gebruiksaanwijzing van de auto, zodat ik me daar alvast ik kan verdiepen en ik zoek een leesbare handleiding van de BOLERO radio.

Thanx!
 

MarcoO2

Forumguru
Die luxe kennen we nog niet bij Skoda !!
Is bij andere merken inderdaad wel anders !!

Zouden de dealers er ook niet (voor eigen gebruik) over beschikken? Dan zou er, via wat contacten links en rechts, misschien door iemand iets te regelen zijn...
 

EdK

Forumguru
Zouden de dealers er ook niet (voor eigen gebruik) over beschikken? Dan zou er, via wat contacten links en rechts, misschien door iemand iets te regelen zijn...


Oeiii en dit uit de mond van een deurwaarder ??
Zolang de dealers / importeurs het niet ter download zetten en we er aankomen op een via / via wijze , zal het niet op dit forum geplaatst kunnen worden ivm niet legaal !!??

Dus collectief een aanvraag doen bij de importeur misschien ?? Zodat deze gaat inzien dat er vraag is vanuit zijn klanten bestand ??
 

Michel

Forumguru
Op de Tsjechische site kunnen de handleidingen wel in PDF-formaat worden gedownload, maar voor de meesten onder ons zal het dan beperkt blijven tot plaatjes kijken.
 

EdK

Forumguru
Op de Tsjechische site kunnen de handleidingen wel in PDF-formaat worden gedownload, maar voor de meesten onder ons zal het dan beperkt blijven tot plaatjes kijken.

Me ogen zijn toch echt niet zo slecht hoor !!
plaatjes kijken en letters kijken behoord nog steeds tot de optie !! ;)
Het begrijpen van de regels letters is een volgend probleem ;), maar misschien met vertaler dat we een heel eind kunnen komen ?? of niet !!
 

MarcoO2

Forumguru
Oeiii en dit uit de mond van een deurwaarder ??
Zolang de dealers / importeurs het niet ter download zetten en we er aankomen op een via / via wijze , zal het niet op dit forum geplaatst kunnen worden ivm niet legaal !!??

typisch gevalletje van werk en prive gescheiden houden ;) Maar je hebt natuurlijk gelijk, mits er auteursrechten op zitten.
 
Bovenaan Onderaan