Gebruikshandleiding te downloaden?

Topic in 'Superb II' gestart door Bartez, 23-11-2008.

1. Bartez

Bartez Lid

Weet er iemand of en zoja waar de gebruikshandleiding van de SuperB te downloaden is? Dus waar elk knopje op het dashboard voor dient enzo...

2. EdK

EdK Forumguru

Die luxe kennen we nog niet bij Skoda !!
    Is bij andere merken inderdaad wel anders !!

3. Bartez

Bartez Lid

toch jammer..... :(

4. LenK

LenK Senior Member

Policy van de importeur?

Bij de Octavia heb ik een Tsjechische handleiding kunnen downloaden, niet te lezen natuurlijk. In NL gaven ze niet thuis, ik heb het ze gevraagd.

Bij mijn huidige auto ook niks te halen in NL, maar wel van de Amerikaanse site die Amerikaans manual gedownload. Die is dan wel te lezen maar er zijn afwijkingen tussen de US en de NL versie van de auto.

Waarom ze zo moeilijk doen ik weet het niet.

5. Falcon

Falcon Forumguru Donateur

Bartez? Ben je op zoek naar een specifiek iets? Misschien kunnen wij je daarbij helpen?

6. Bartez

Bartez Lid

Tja, ik zoek met name de algemen gebruiksaanwijzing van de auto, zodat ik me daar alvast ik kan verdiepen en ik zoek een leesbare handleiding van de BOLERO radio.

Thanx!

7. octofreak

octofreak Actief lid

Aha, je kunt niet wachten....:1761:

8. MarcoO2

MarcoO2 Forumguru

Zouden de dealers er ook niet (voor eigen gebruik) over beschikken? Dan zou er, via wat contacten links en rechts, misschien door iemand iets te regelen zijn...

9. EdK

EdK Forumguru

Oeiii en dit uit de mond van een deurwaarder ??
    Zolang de dealers / importeurs het niet ter download zetten en we er aankomen op een via / via wijze , zal het niet op dit forum geplaatst kunnen worden ivm niet legaal !!??

Dus collectief een aanvraag doen bij de importeur misschien ?? Zodat deze gaat inzien dat er vraag is vanuit zijn klanten bestand ??

10. Michel

Michel Forumguru

Op de Tsjechische site kunnen de handleidingen wel in PDF-formaat worden gedownload, maar voor de meesten onder ons zal het dan beperkt blijven tot plaatjes kijken.

11. EdK

EdK Forumguru

Me ogen zijn toch echt niet zo slecht hoor !!
    plaatjes kijken en letters kijken behoord nog steeds tot de optie !! ;)
    Het begrijpen van de regels letters is een volgend probleem ;), maar misschien met vertaler dat we een heel eind kunnen komen ?? of niet !!

12. Michel

Michel Forumguru

13. Falcon

Falcon Forumguru Donateur

14. MarcoO2

MarcoO2 Forumguru

typisch gevalletje van werk en prive gescheiden houden ;) Maar je hebt natuurlijk gelijk, mits er auteursrechten op zitten.

15. octofreak

octofreak Actief lid

Of even een LOI onderweg cursus Tsjechisch volgen...

16. Bartez

Bartez Lid

INDERDAAD!:super: :grin:

17. santo

santo Lid

18. Bartez

Bartez Lid

SUPER!!! ziet er goed uti!

19. Michel

Michel Forumguru

Dat is inderdaad een stuk handiger!

Deel deze pagina