Weer terug bij Skoda

Nee, ik ben tot nu toe (3 weken) geen problemen tegengekomen.
Alleen mijn vrouw kan niet wennen aan het onderstel (verlaagd en sportvering). Overigens heb ik mijn Skoda bij een Seat dealer gekocht. De vorige eigenaar heeft hem aldaar ingeruild voor een Ibiza. Doe mij de Skoda maar. Ik heb hem helaas niet bij een Skoda dealer kunnen kopen. Zowel Holdinga in Almere, als Holsch in Lelystad hadden niet het type waarnaar ik op zoek was.

Gaaf.....verlaagd en sportvering.......wil ik ook wel......zat het er al onder of later laten doen? De Skoda ingeruild voor een Seat.....ik hoop dat hij/zij er gelukkiger van wordt dan ik....

Nee, ik ben tot nu toe (3 weken) geen problemen tegengekomen.
Alleen mijn vrouw kan niet wennen aan het onderstel (verlaagd en sportvering). Overigens heb ik mijn Skoda bij een Seat dealer gekocht. De vorige eigenaar heeft hem aldaar ingeruild voor een Ibiza. Doe mij de Skoda maar. Ik heb hem helaas niet bij een Skoda dealer kunnen kopen. Zowel Holdinga in Almere, als Holsch in Lelystad hadden niet het type waarnaar ik op zoek was.

Ik heb hem compleet zo gekocht, hij moet van een echte liefhebber zijn geweest. Er zit verder nog een dakspoiler op en een lederen stuur. Ook heb ik lederen bekleding. En instaplijsten met de tekst "Fabia". Ook de achterbumper is niet standaard. De LM velgen ook natuurlijk niet. Te mooi om waar te wezen. Vandaar dat ik even op zoek ben geweest.

Geweldig....ben niet echt op tunen...maar een beetje sportief daar hou ik zeker van. Kwam mijn Fabia tegen op het internet en de doorslag was de motor en het aantal PK's. Daar kwam als extra bij sportinterieur, LM velgen en spoiler....het sinterklaas gevoel is al helemaal aanwezig......kan niet wachten om mijn kadootje op te halen....

quote=MentalTheo;98298]Ik heb hem compleet zo gekocht, hij moet van een echte liefhebber zijn geweest. Er zit verder nog een dakspoiler op en een lederen stuur. Ook heb ik lederen bekleding. En instaplijsten met de tekst "Fabia". Ook de achterbumper is niet standaard. De LM velgen ook natuurlijk niet. Te mooi om waar te wezen. Vandaar dat ik even op zoek ben geweest.[/quote]

nemo

Senior Member
Jeej sinterklaas komt morgen hier in het dorp.. Hopelijk waait het niet te hard anders is ie zn muts zo snel kwijt!

cvegreen

Forumguru
Mooi in dat blauw , al zou ik dat niet meteen eentje kopen in een dergelijke kleur. Laat ons zeggen dat ik niet zo happig ben om rare kleuren te kopen omdat het een groot struikelblok in herverkoop vormt (hier in de vlaanders toch). Ok , ze weten altijd wel iets als je je wagen verkoopt .

nemo

Senior Member
Ik denk het wel. Maar net sneeuwde het hier, dus moet ff kijken hoe ik naar hem toe ga. fiets/auto/ov?

Fabia

† In Memoriam
Zal wel dezelfde bui zijn als hier, want het sneeuwde hier net ook. Veel plezier bij de Sint:santa:

nemo

Senior Member
Dankjewel! Ik ga ff kort de Sint spotten en dan terug naar huis, en dan duik ik mn bed in.

Dank je wel, weet niet hoe dat in Nederland is.....

Mooi in dat blauw , al zou ik dat niet meteen eentje kopen in een dergelijke kleur. Laat ons zeggen dat ik niet zo happig ben om rare kleuren te kopen omdat het een groot struikelblok in herverkoop vormt (hier in de vlaanders toch). Ok , ze weten altijd wel iets als je je wagen verkoopt .​

MarcoO2

Forumguru
Dank je wel, weet niet hoe dat in Nederland is.....

Ik heb een peugeot 106 in ongever zo'n kleur gehad, en die was juist erg geliefd! Juist bij sportievere auto's is die kleur erg mooi en goed verkoopbaar. Maar... je gaat er voorlopig eerst van genieten! ;)

Vandaag is mijn Fabia voor een aankoop keuring geweest bij de ANWB. Alles is goed bevonden. Alleen zit ik even met het volgende. De ANWB kon geen sticker vinden op de motor of de riem vervangen is. Toen we later het onderhoudsboekje er op na sloegen stond daarin dat hij wel vervangen is, ook de verkoper geeft aan dat hij bij de beurt volgens het onderhousschema vervangen is (100.000km). Nou is mijn vraag: Kan ik dit zomaar aannemen en is er een manier om dit te controleren?

TL@

Forumguru
Als er in het onderhoudsboekje een stempel van de garage bij staat, is het goed. Als je niet gerust bent, kan je gewoon even die garage bellen, ze kunnen dat makkelijk voor je nazien.

Bovenaan Onderaan