Weer terug bij Skoda

Na anderhalf jaar Seat gereden te hebben, snel weer terug bij Skoda.Heel wat nare ervaringen met de Seat gehad :biggthumpdown: Ik heb voor de Seat een Skoda Ocatvia hatchbak gehad en heb nu een Skoda Fabia combi 1.9 Tdi 74 kW gekocht met 100.000 km op de teller. Volgende week laat ik nog een ANWB keuring doen en hoop dat hij daar gaat doorheen komt. Lijkt me van wel! Ik vind de kleur geweldig, maar dat is niet iedereen met me eens :winkie: Ik heb er natuurlijk al in gereden en ben zelf dik tevreden :xyxthumbs: Hoop jullie, alleen met goede ervaringen, vaak tegen te komen op het forum.
 

Fabia

† In Memoriam
Niks mis mee. Ik heb bij huidige F2 nog zitten twijfelen tussen blauw of rood. Maar het is uiteindelijk rood geworden. Maar laat je 'm ANWB keuren nadat je 'm gekocht heb?
 
keuren

Nee hoor........in het het voorlopige contract is opgenomen dat de koop pas definitief is na de ANWB keuring. Ale gebreken die eventueel naar voren komen zijn ook voor de verkoper. Ze gaven nl maar 3 maanden op motor en versnelling. Dit ook kunnen uitbreiden naar 6 maanden en er wordt nog een trekhaak onder gezet. Moet zeggen dat ik ook nog een flinke inruilwaarde voor mijn Seat Ibiza krijg, ondanks dat de ECU kapot is, met als gevolg startproblemen. Nieuwe ECU kost €1800,- incl. montage. De keuring (€200,- die ik zelf moet betalen) laat ik doen omdat ik bij de koop van de Seat bijhoorlijk bij de neus ben genomen. Althans dat gevoel heb ik. Wat de kleur betreft en de hele auro. Ik vind hem erg sportief! Heeft trouwens ook sportstoelen. Alleen geen radio. Ik wil er wel graag een originele skoda radio/cd in. Nog tips?

Niks mis mee. Ik heb bij huidige F2 nog zitten twijfelen tussen blauw of rood. Maar het is uiteindelijk rood geworden. Maar laat je 'm ANWB keuren nadat je 'm gekocht heb?
 

nemo

Senior Member
Hey Gateman gave kar!! Echt een leuke kleur. En ook mooie velgen zie ik? ANWB keuring is erg verstandig (en dat zeg ik niet omdat ik ervandaan kom). Ik ben ook eens flink genaaid met een occasion, en die ellende had ik mijzelf kunnen voorkomen dmv die keuring. Hopelijk komt er niets vreemds uit de keuring.
Trouwens: leuk beroep heb je! Ik denk dat wij eens via PB moeten gaan kletsen :)
 
Werk je dan bij de ANWB.........krijg ik nu korting :xyxthumbs: hahaha En inderdaad.......ik heb een fantastisch beroep!

Hey Gateman gave kar!! Echt een leuke kleur. En ook mooie velgen zie ik? ANWB keuring is erg verstandig (en dat zeg ik niet omdat ik ervandaan kom). Ik ben ook eens flink genaaid met een occasion, en die ellende had ik mijzelf kunnen voorkomen dmv die keuring. Hopelijk komt er niets vreemds uit de keuring.
Trouwens: leuk beroep heb je! Ik denk dat wij eens via PB moeten gaan kletsen :)
 

nemo

Senior Member
Nee daar werk ik niet meer. Ik doe nu iets dat wat meer overeenkomsten met jouw vak heeft!

In welke regio werk je?
 
Ja.........je weet me wel nieuwschierig te maken hoor :laugh: .....en nu moet ik verklappen in welke regio ik werk? Ik werk in de Gooi en Vechtstreek.......kleinste maar gezelligste ambulancedienst van Nederland.

Nee daar werk ik niet meer. Ik doe nu iets dat wat meer overeenkomsten met jouw vak heeft!

In welke regio werk je?
 

Fabia

† In Memoriam
. Ik vind hem erg sportief! Heeft trouwens ook sportstoelen. Alleen geen radio. Ik wil er wel graag een originele skoda radio/cd in. Nog tips?

Is het een Equipe+ uitvoering toevallig. Ik zou geen originele Skoda radio nemen, maar een goede aftermarket er in laten zetten. Betere kwaliteit en geluid.
 
Oeps daar heb ik helemaal niet naar gekeken welke uitvoering het is. Zal daar nog even naar kijken. Het geluid van een aftermarket zal zeker mooier zijn maar ik vind het mooier als alles in stijl van Skoda is. het dashboard is toch al zo kaal. Zoiu ook wel navigatie van skoda willen hebben,maar dat zal wel niet betaalbaar zijn

Is het een Equipe+ uitvoering toevallig. Ik zou geen originele Skoda radio nemen, maar een goede aftermarket er in laten zetten. Betere kwaliteit en geluid.
 

Fabia

† In Memoriam
Je hebt voor de FI niet echt een Skoda radio zoals de Dance voor de FII. Ik had een Pioneer waarbij je de kleur kon instellen. Dus dat paste mooi met de rest.
 

Michel

Forumguru
Jawel hoor. Voor de Fabia I bestaat de Symphony radio, alleen ondersteunt hij helaas geen CD's met MP3 bestanden. In mijn geval heb ik er dan ook een wissellaar achter zitten. Enne..... de geluidskwaliteit is zeker niet verkeerd.
 

Bijlagen

  • DSC_0181.jpg
    DSC_0181.jpg
    87,6 KB · Weergaven: 29

van_der_P

Senior Member
Het zijn niet de meest actuelen foto's ze komen uit een folder van 2000. Het is enkel om een beeld te krijgen dat er wel degelijk radio's af fabriek zijn. Ook voor de Fabia 1, is/was er een navigatiesysteem.
 
Ik denk zelfs dat je ze nog kan bestellen bij en dealer alle hier bij ons in belgië toch via de website van skoda zelf. Ik weet nu niet in nederland.
 
Gateway. Allereerst, gefeliciteerd met deze aankoop.
De Symphony radio staat gewoon in het originele accessoires boekje van Skoda. Hij kost 399 euri. Ik heb zelf ook deze radio, niks mis mee.
 
Dank je wel........ga eens rondsnuffelen, misschien staat er op marktplaats wat. Het is trouwens gateman......niet dat dat uitmaakt hoor :uitlachen:

Gateway. Allereerst, gefeliciteerd met deze aankoop.
De Symphony radio staat gewoon in het originele accessoires boekje van Skoda. Hij kost 399 euri. Ik heb zelf ook deze radio, niks mis mee.
 
Bovenaan Onderaan