Ook nog ff voorstellen

MaKo

Lid
Zo. Zit nu net ff achter de pc.. Heb er natuurlijk al behoorlijk wat kilometers op zitten. Maar even snel wat eerste indrukken plaatsen;

Wat een bak zeg!!! Ben super blij!! Wat rijdt dat lekker en wat ziet ie er gaaf uit.... Auto is echt helemaal af!!

Leren bekleding is, naar mijn idee, ook zeer geslaagd. Vind de kleurencombinatie erg gaaf. Heb alleen nog geen foto's genomen, want was mijn fototoestel vergeten en nu is het al donker. Maar maak uiteraard zo snel mogelijk ff foto's....

Auto voelt daarnaast ook erg snel. Mede dankzij de chiptuning natuurlijk. Een compleet andere beleving als met de Avensis.

Vind de cornerfunctie van de mistlampen ook een uitkomst. Scheelt toch echt wel.

En dan de Columbus... Wat een gaaf ding!! Ben al druk aan het kopieren (wat gaat dat traag!) Had al een mooi voorraadje mp3's aangelegd. Ben de komende week wel aan het kopieren. Hahaha.

Ik moet geloof ik wel even wennen aan de stoel. Zit toch heel anders als de Avensis. Daarnaast voel ik weinig van de lendesteunverstelling?!?!

Heb er een uitlaatsierstuk op laten zetten (zelfde als de RS) en die geeft warempel nog een sportieve sound ook... Tenminste als de moter loopt en je staat achter de auto. Rijdend zal het neem ik aan niet te horen zijn door omstanders....

De dealer vertelde mij verder dat ik um niet hoef in te rijden?!?! Goed warm rijden en planken maar...?!?!?! Vraag me af of dat zomaar kan... Nou ja heb um nog maar niet tot het uiterste getergd...

Concluderend denk ik dat ik met deze wagen de komende jaren een hoop plezierige kilometers tegemoet ga.... En daarnaast de komende jaren een hoop mensen ga uitlachen die een veel dikkere bijtelling hebben en maar een kale auto rijden....

nemo

Senior Member
Gefelciteerd met je nieuwe wagen! Ik ben wel benieuwd naar de foto's van je interieur!

MaKo

Lid
de foto's....

Vanmorgen in het schemerlicht even een paar foto's geschoten.

In vol daglicht komt de auto er denk ik beter uit, maar ja, wil natuurlijk z.s.m. m.n. het interieur even laten zien..

Heb tot nu toe eigenlijk alleen maar positieve geluiden gehoord over het interieur (en de auto natuurlijk). Ben benieuwd wat jullie ervan vinden...

picture.php

picture.php

picture.php

picture.php

Fabia

† In Memoriam
Ik sluit mij volledig aan bij vorige posters. En je hebt een hele mooie kleur leer, echt gaaf.

Rolle

Senior Member
Ik vind idd het leer een mooie kleur maar niet in combinatie met de rest van het interieur. Maar dat is mijn smaak natuurlijk.
Voor de rest prima keuze gemaakt vind ik.
Veel plezierige km's gewenst en dat zal geen probleem zijn.

JeeWee

Actief lid
Gefeliciteerd! Ik vind het er echt super uit zien, en baal er (bijna) van dat ik nog drie jaar moet wachten tot ik mijn opvolger mag bestellen. Deze kleur leer gaat zeker op het wensenlijstje (naast DSG, cd-wisselaar, privacyglass, alu-dakrails, enzovoort :( )! Heel veel fijne en veilige kilometers gewenst (maar dat gaat wel lukken, geloof ik ;))

MaKo

Lid
Bedankt mensen voor de leuke reacties. Heb er vandaag weer met veel plezier in gestuurd. Ook de collega's zijn toch wel onder de indruk van "zo'n" Skoda :D

In vergelijk met de Avensis heeft de Octavia toch wel een hele andere rijbeleving. Veel sportiever en directer. Ik heb gewoon moeite om in een rechte koers te rijden.:blush: De besturing in de Avensis was veel minder direct. Het enige nadelige verschil is wat mij betreft het geluidsniveau. De Avensis was wel stiller, maar ik vind het best mee vallen. Ook de ruimte op de achterbank is minder. Nu zit daar toch bijna nooit iemand, dus dat maakt niet uit.

Nou, ga zo nog maar ff sturen..:bye:

vdijk

Lid
gefeliciteerd met je auto, ziet er goed uit.
Wel heb ik nog een vraagje: Hoe heet het leersoort (kleur) ?

Een collega krijgt een A4 en heeft een bruine soort leer gekozen en ben benieuwd of dit dezelfde soort is

vdijk

Lid
bedankt.

Bij Audi heet het Mustangbruin, maar denk dat het een ander soort is. tevens is hij donkerder dan in jouw foto's.

MaKo

Lid
tevens is hij donkerder dan in jouw foto's.

Ik vind het leer op de foto's ook iets lichter dan in het echt. Nou ja, je hebt ook zoveel verschillende leerkleuren... En dan hangt het er ook nog van af waar je het laat inbouwen. Er zijn nog al wat verschillende leer leveranciers...

MaKo

Lid
Nou kreeg vandaag mijn eerste snelheidsbekeuring al binnen:407:Op de vierde dag dat ik de auto heb al geflitst. Ik hoop niet dat dit door gaat zetten.

Maar ja, zo'n gechipte auto gaat ook zomaar te snel. Moeilijk om je te beheersen...

Ik heb overigens altijd wel het idee dat richting het eind van het jaar er veel meer gecontroleerd wordt...

TL@

Forumguru
Nou kreeg vandaag mijn eerste snelheidsbekeuring al binnen:407:Op de vierde dag dat ik de auto heb al geflitst. Ik hoop niet dat dit door gaat zetten.

Maar ja, zo'n gechipte auto gaat ook zomaar te snel. Moeilijk om je te beheersen...

Ik heb overigens altijd wel het idee dat richting het eind van het jaar er veel meer gecontroleerd wordt...

Quota moeten gehaald worden hé.

Bovenaan Onderaan