Hetzer loopt weer over!!!!!!!!!!!!!!

Hugo1973

Actief lid
Ziet er goed uit!!! Veel geluk ermee...

Nu alleen het wachten nog. Lijkt me echt heel vervelend. Wachten terwijl je al weet dat ie binnen is. Het enige voordeel is dat je zo af en toe alvast even kan gaan kijken... Kun je de auto vast een beetje leren kennen ;)

Hetzer

Forumguru
Je snapt natuurlijk dat ik niet kan wachten tot in de middag, daarom heb ik om 10.00 een afspraak gemaakt, 0800 vond moeders de vrouw een beetje vroeg!!!!

Hetzer

Forumguru
Heee!!! Je hebt er dus tóch ééntje kunnen bemachtigen!!
toppie!
Gefeliciteerd!

Ach ik ben de beroerdste niet, ik weet al niet wat ik met 1 zo'n ding moet, laat staan 2
en als ik daar een "mede" Fabia rijder, als Fabia mee kan helpen, dan graag :1761:

Bothje

Heel gewoon lid
De 2 din is ingebouwd zag ik vandaag (foto is wazig, maar om de sleutel te vragen ging wat ver).
Binnenkort gaat je wagen gepoetst worden :grin:

Bijlagen

• IMG_8269.jpg
    IMG_8269.jpg
    111,1 KB · Weergaven: 33
  • IMG_8271.jpg
    IMG_8271.jpg
    96,5 KB · Weergaven: 26
  • IMG_8274.jpg
    IMG_8274.jpg
    90,5 KB · Weergaven: 24
  • IMG_8275.jpg
    IMG_8275.jpg
    89,4 KB · Weergaven: 25

Bothje

Heel gewoon lid
Hetzer, geen dank, ik lijk :santa: wel. En je doet toch aan bronvermelding :smiley29:
Er werd trouwens vandaag een witte Roomster afgeleverd, ook apart om te zien.
Bothje,

Woon je in dezelfde straat als de dealer?
Neen, zelfs niet in dezelfde plaats.
Deze week was ik er twee keer, een keer de RoomsteR brengen om mijn bumperschade te laten herstellen, en een keer om mijn RoomsteRtje weer op te halen.
En soms rijdt ik even langs onderweg van werk naar huis, om de verbouwing aldaar te bekijken :grin:

CGO

Lid
Hey mooie auto hoor , alleen nog effe donkere velgen eronder.:1819:

trouwens zijn dit 13 inch velgen hahahaha:1761:.

ltr

chris.

Hetzer

Forumguru
Is dit niet een beetje tegenstrijdig??

klopt, maar mijn post omtrent de barre financiele tijden was dan ook met een grote:winkie: , ik ben niet zo zwart kijker , die zichzelf laat gek maken over de ophanden staande recessie..
trouwens zijn dit 13 inch velgen hahahaha:1761:.

ltr

chris.

ja mijn 16" velgen vallen in het niet bij jouw nieuwe 19 inch velgen
:1761:.

Bijlagen

• DSC00503.jpg
    DSC00503.jpg
    92,1 KB · Weergaven: 18
  • 009.jpg
    009.jpg
    89,2 KB · Weergaven: 17
Ook geen zwartkijker

klopt, maar mijn post omtrent de barre financiele tijden was dan ook met een grote ;), ik ben niet zo zwart kijker , die zichzelf laat gek maken over ophanden staande recessie.. ,

Het fenomeen recessie (eigenlijke het hele financiele gedoe) is iets wat we elkaar aanpraten. Het valt als een waterval over ons heen. Ik ben overigens ook geen zwartkijker. En koop ook gewoon de zaken die ik nodig vindt. Maar toch wordt ik niet vrolijk van alle berichten de laatste tijd.

P.S. Nog gefeliciteerd met de aankoop van deze prachtige auto. :rockon:

Hetzer

Forumguru
Nog gefeliciteerd met de aankoop van deze prachtige auto. :rockon:

Dank je, vandaag voor de laatste keer langs geweest om mijn vrouw, en oudste dochter de auto even te laten zien, nu kom ik er niet meer tot de aflevering over 14 dagen precies

Bijlagen

• 005.jpg
    005.jpg
    87,8 KB · Weergaven: 15
  • 006.jpg
    006.jpg
    89,8 KB · Weergaven: 20
  • 007.jpg
    007.jpg
    88,4 KB · Weergaven: 20
  • 008.jpg
    008.jpg