Skoda Kamiq 1.5 TSI DSG Sport Bussiness

i2Paq

Senior Member
Je zit hoger, de neus en kont zijn duidelijk anders vanuit die positie, dus je moet weer feeling krijgen met de auto. Hij "voelt" hierdoor groter (als in: langer).

De breedte is merkbaar bij het inparkeren en in de parkeergarage in Alkmaar is de draai naar de bovenste verdieping lastiger door de breedte. Met de Rapid ging dat makkelijker.
 

Alpha

Donateur
Gefeliciteerd! Fijn dat je hem hebt! Blijft een gave kleur! Vond die rode demo die ik “ffe” mocht lenen toen ook al zeer netjes! Ik wens je vele veilige kilometers toe!
 

Lowietje72

Senior Member
Je zit hoger, de neus en kont zijn duidelijk anders vanuit die positie, dus je moet weer feeling krijgen met de auto. Hij "voelt" hierdoor groter (als in: langer).

De breedte is merkbaar bij het inparkeren en in de parkeergarage in Alkmaar is de draai naar de bovenste verdieping lastiger door de breedte. Met de Rapid ging dat makkelijker.

Als je op de Karperton doelt: Dat is gewoon een irritante parkeergarage.
 

i2Paq

Senior Member
Ik zit nog te kijken hoe de grill-rand zwart te krijgen. Aankomende week eens bij een wrapper langs.
 

jesse_s93

Donateur
Ik heb daarvoor Motip Removable Coating gebruikt. Nu iets meer dan een jaar later wel wat steenschade (lees: je ziet op sommige plekjes weer wat chroom). Dat zul je helaas wel houden.
 
Bovenaan Onderaan