Skoda Kamiq 1.5 TSI DSG Sport Bussiness

i2Paq

Senior Member
Mijn Rapid Spaceback Style 1.4TDI DSG heeft prima dienst heeft gedaan en had van mij nog wel even mee mogen gaan. Toch gaat hij er na 5 jaar (helaas) uit.

Hoewel we bij mijn werkgever voornamelijk kiezen voor Hybrid of Plugin-Hybrid is dat voor mij niet echt een optie.
Mijn hobby, al ligt die nu door corona geheel op zijn gat, bied soms gewoon geen mogelijkheid tot opladen en ik heb soms een aanhanger of meerdere mensen mee.

Na overleg bleek de Skoda Kamiq 1.5 TSI DSG Sport Bussiness mogelijk.

De auto is al zeer compleet maar toch, de volgende (extra) opties zijn erbij:

  • Velvet Red metallic
  • Zwart/grijs stoffen/suedia bekleding Sport Business (Standaard)
  • Simply Clever pakket
  • Navigatie pakket
  • Spoiler vóór en diffuser achter in kunststof zwart
  • Trekhaak, wegklapbaar
  • Buitenspiegels elektrisch inklapbaar en zelfdimmend
  • Velgen, Stratos zwart met All Weather tires
  • Spatlappen Voor en Achter
  • Set luxe Vloermatten
Hij is donderdag besteld en ik verwacht hem eind Mei of ergens in Juni.

Het grootte wachten is begonnen :D

Edit: En binnen!

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg
 
Laatst bewerkt:

Alpha

Donateur
Ongeveer zo? Dit was wel een monte carlo. Dus de grill zal standaard gewoon chroom zijn. Dit was op de IFA 2019 waar ik de knoop heb doorgehakt .

1E7A11C0-E662-4758-B7BC-639E7AA5B291.jpeg 72BBD12A-0547-45AE-8FA4-FC5EC9C7646A.jpeg 7BDA6BA8-9768-41D1-835B-40887E6B8A05.jpeg 517E0AF4-6790-4069-A1AF-10909DBA5B82.jpeg 0DF02C59-2845-4C34-B06F-624DE06301EC.jpeg
 

Okki

Donateur
Lekker kleurtje hoor. Nu alvast veel wacht plezier.

Mijn Rapid moet nog minstens 2 jaar mee (van mijzelf)
 

i2Paq

Senior Member
Ongeveer zo? Dit was wel een monte carlo. Dus de grill zal standaard gewoon chroom zijn. Dit was op de IFA 2019 waar ik de knoop heb doorgehakt ......

Ik denk dat mijn kleur donkerder is.

Die velgen lijken wel correct.

654CON497ZG6-17-inch-lichtmetalen-zomerset-stratos-zwart-1-605.jpg
 

i2Paq

Senior Member
Dat denk ik ook, en vandaar dat ik zwarte velgen wil want dat heb ik nu ook op de Rapid.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

i2Paq

Senior Member
Ik ga voor de eerste en deze verbouw ik tot een "Devil" versie.

Hierdoor is het logo straks helemaal rood behalve de opstaande rand van de vleugel/pijl en het oog.

Lijkt mij veel origineler :D

Hmm, waar vindt ik een Velvet Red lakstift?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

i2Paq

Senior Member
Ah, kan ik beide bij de zelfde zaak bestellen.

Bedankt!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

i2Paq

Senior Member
Ik vond de standaard grijs-metalic velgen zo-wie-zo niet staan onder deze auto. Onder de vorige, de Rapid, ook een gelijksoortige zwarte velg.

Ik krijg overal complimenten over de auto, gisteren sprak een meneer mij aan die ook in een Skoda reed en hij vroeg of hij er even naar / in mocht kijken. We zijn even een stukje wezen rijden en hij was helemaal blij.
Vooral met de sportstoelen, die heb ik in elke Skoda nog gehad.

Ik rij echt met veel plezier, was wel even wennen qua grootte in vergelijk met de Rapid.
 
Bovenaan Onderaan