Led H7 laten inbouwen!

Ronnie

Forumguru
Ik ben er (inclusief Hansaplast) zo'n 3 uurtjes mee aan het prutsen geweest, maar het resultaat is er dan ook naar.....
 
Hoi hoi mede fabia rijders,
Lees nu net over de H7 led lampen. Ik wil deze ook gaan gebruiken maar er is zoveel led H7 te koop op internet. Welk merk kunnen jullie aanbevelen en hoeveel lumen of ...k is het beste? Pfffff...dacht ff snel te bestellen maar zie nu de bomen het bos niet meer. Zoveel keus. Dus jullie hulp en advies is zeer welkom. Alvast bedankt voor jullie reacties groet Fabiadrive
 

JeSko

Forumguru
@Fabiadrive

Goede bekende merken zijn o.a. Osram en Philips, kan je niet fout met gaan. Zelf gebruik ik goedkopere Ali lampjes maar niet iedereen wilt dat in zijn auto --> werken anders prima.

Hieronder is de Kelvin tabel, deze geeft weer welk licht bij welke Kelvin waarde je mag verwachten.

xenon-hid-color-temerature-chart-table.png
 

brepus13

Forumguru
Ali lampen voor interieur is prima. Als koplamp lekker fatsoenlijk merk gebruiken! (en dan liefst alleen ivm een lenskoplamp maar dat is weer een andere discussie :lezen:)
 
Ok bedankt voor de reacties. Dacht ook voor de koplamp voor een bekend merk te gaan en de overige lampjes eventueel bij aliexpress. Denk dat de 6000k het dichts bij de kleur van de dagrijleds komt. Wat denken jullie?
 

Captain Hook

Forumguru
Als koplamp lekker fatsoenlijk merk gebruiken! (en dan liefst alleen ivm een lenskoplamp maar dat is weer een andere discussie :lezen:)
Zijn er dan ook onfatsoenlijke merken LED's? :pieker:

Naar mijn weten leveren alleen Philips en Osram op dit moment retrofit Hx halogeen vervangende koplampLEDs. En dan nog slechts voor een beperkt aantal goedgekeurde armaturen/auto combinaties.
Dus hoezo 'fatsoenlijk'?
 

bobracing

Forumguru
Heb ze eindelijk kunnen plaatsen.
Adapter ring is noodzakelijk, maar hierna kan je gewoon de LED H7 units erin gebruiken en alles past, zelfs rubber kapje kan er nog steeds op.
DSC_1954.JPG

Enkel een werk om de lampen erin te krijgen daar deze wat groter zijn dan de oude. Meest makkelijke is de lampen eruit halen en dan de fitting en adapter erin doen. Maar het kan.

Licht is goed en nu mooi een match met mijn mistlampen. Ben er blij mee. Ga deze updates binnen kort ook doorvoeren bij @45069 plus nog zijn sportmonitor activeren op zijn MIB unit
 

steef2

Lid
Heb ze eindelijk kunnen plaatsen.
Adapter ring is noodzakelijk, maar hierna kan je gewoon de LED H7 units erin gebruiken en alles past, zelfs rubber kapje kan er nog steeds op.
Bekijk bijlage 89543

Enkel een werk om de lampen erin te krijgen daar deze wat groter zijn dan de oude. Meest makkelijke is de lampen eruit halen en dan de fitting en adapter erin doen. Maar het kan.

Licht is goed en nu mooi een match met mijn mistlampen. Ben er blij mee. Ga deze updates binnen kort ook doorvoeren bij @45069 plus nog zijn sportmonitor activeren op zijn MIB unit

Welke merk/type lampjes heef u uiteindelijk ingebouwd?

En is er een artikelnummer voor die adapterringen?
 

bobracing

Forumguru
Welke merk/type lampjes heef u uiteindelijk ingebouwd?

En is er een artikelnummer voor die adapterringen?
Uit het verre oosten :)
ringen kosten je maar 1 euro ofzo
de lampen zit je per set op +-10/15 euro de set. enkel goed opletten welke led erop zit.
 

Eduardo

Forumguru
Ik heb bij de Fabia combi III (2017) van mijn vrouw LED laten inbouwen bij Topxenon in Amersfoort.
Alles erg netjes gedaan
 

servies

Forumguru
@bobracing: ik wil niet lullig doen, maar eigenlijk heb je nog steeds geen antwoord gegeven op de vragen van @steef2 ... Je geeft zelf eigenlijk al aan waarom het gevraagd word: "enkel goed opletten welke led erop zit".
@Eduardo: ook hier de vraag: welke?
 

Eduardo

Forumguru
Sorry, ik weet eerlijk gezegd niet welk merk/type LED erin is gegaan.
as Zaterdag ben ik weer bij hem, dan zal ik het vragen.
De prijs was rond de € 100
 
Bovenaan Onderaan