Led H7 laten inbouwen!

bobracing

Forumguru
@bobracing: ik wil niet lullig doen, maar eigenlijk heb je nog steeds geen antwoord gegeven op de vragen van @steef2 ... Je geeft zelf eigenlijk al aan waarom het gevraagd word: "enkel goed opletten welke led erop zit".
@Eduardo: ook hier de vraag: welke?
Ali express en als je de link van toen aanklikt is het nu weer net wat anders.
Op youtube staat een mooie video van een RUS die test wat lampen en ook een soort van ali welke goed uit de bus komen. Gewoon daarop zoeken en bestellen. Het komt allemaal daar vandaan vaak.
 

Captain Hook

Forumguru
@Eduardo Dus 100 euro voor een setje H4's (die eigenlijk niet eens gebruikt mogen worden op de openbare weg), en dan ook nog eens betalen voor inbouw?
Dat zijn wel hele dure lampjes...

Enne, bij de APK geen problemen?

BTW: het topic ging over H7. ;)
 

Eduardo

Forumguru
Sorry voor de verwarring.
Volgens Topxenon zijn ze APK-proof, dat gaan we in Nov meemaken.
Maar wel vreemd dat een Fabia Combi III uit 2017 H4 heeft en een Fabia uit 2016 H7 heeft.
Wie weet hoe dat zit ??
 

bobracing

Forumguru
Sorry voor de verwarring.
Volgens Topxenon zijn ze APK-proof, dat gaan we in Nov meemaken.
Maar wel vreemd dat een Fabia Combi III uit 2017 H4 heeft en een Fabia uit 2016 H7 heeft.
Wie weet hoe dat zit ??
Volgens mij niet onze 2 wagens uit 2017 beide een kombi en de ene van maart, de andere van september beide hebben H7 erin :)
 

bobracing

Forumguru
@Eduardo Dus 100 euro voor een setje H4's (die eigenlijk niet eens gebruikt mogen worden op de openbare weg), en dan ook nog eens betalen voor inbouw?
Dat zijn wel hele dure lampjes...

Enne, bij de APK geen problemen?

BTW: het topic ging over H7. ;)

Ik ben echt benieuwd of de APK man ziet of er in de projector nu een LED lamp zit als hij gewoon achter de behuizing zit ;)
Bij xenon zie je het... maar ik verwacht dat dit gewoon erdoor komt :)
 

Monte Deppy

Forumguru
Op mijn Fabia Monte Carlo combi zit het led/licht pakket, dus rondom led behalve de mistlampen, is dat gebruikelijk!
 

bobracing

Forumguru
In je achterlichen zit als het goed is ook 3 soorten normale lampen en geen led ;) Recent zelf de facelift lichten erin gezet vandaar :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Captain Hook

Forumguru
@bobracing Maar d'r kunnen vast wel LED uitvoeringen in.
Dat heb ik bij mijn >10 jaar oude Roomster ook gedaan!

Zowat alles in de achterlichtunits heb ik vervangen door LED uitvoeringen.
48146212422_1d7cc13d14_o.gif


Hier nog wat extra info:
https://www.skodaforum.nl/forum/i/roomster-t10-w5w-led-achterlichten.38793/
 
Laatst bewerkt:

Monte Deppy

Forumguru
In je achterlichen zit als het goed is ook 3 soorten normale lampen en geen led ;) Recent zelf de facelift lichten erin gezet vandaar :)

Ja, sorry voor misverstand. Inderdaad, dat is bij mij ook zo. Vind het alleen gek dat ze de mistlampen met gewone halogeen hebben gemonteerd. Is volgens mij h8 toch?

Bij mij zit de bochten verlichting in de koplamp en dat is wel led.
 

bobracing

Forumguru
@Captain Hook zeker kan dat, afhankelijk van je type auto enkel mogelijk met vcds de waardes aanpassen en het werkt.
@Monte Deppy moet ik nakijken maar het zou zomaar kunnen dat dat inderdaad H8 is, heb dat toen ook vervangen. Iets met kosten besparing gok ik ;) het is en blijft een skoda welke de goedkope versie is van de VW en audi he...
 

Tees

Donateur
Zeker heerlijk dat je voor hetzelfde geld meer auto krijgt! Laten we wel wezen, daarom rijden we hier allemaal Skoda, anders kochten we allemaal wel een VW.
 

bobracing

Forumguru
deels waar! Maar ook als je kijkt naar de ruimte en hoe praktisch deze zijn tegenover de andere van de vag groep ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

JeSko

Forumguru
@Tees

Er zijn meerdere redenen hoor.

- budgettair gezien interessanter, das waar.
- meer ruimte
- wat mis je ten opzichte van een VW?
- deze is persoonlijk, de looks, een Superb en Octavia zijn al vanaf generatie 2 en 3 knapper dan de gelijkaardige Passat en Golf Variant.

Als ik voor mijn budget aan dezelfde prijs kiezen moet tussen een Passat en Superb, en beide ontlopen elkaar nauwelijks qua opties, neem ik altijd de Superb. Dus voor mij is het veel meer dan budget, als ik meer geld had keek ik niet naar een Passat, maar naar BMW, Audi :)
 
Laatst bewerkt:

Monte Deppy

Forumguru
@Tees

In introductie heb ik aangegeven hoe ik uiteindelijk bij dit merk en type skoda kom.

Ik heb gekeken naar een Auris station en ook een Polo, er stond toen zo'n lichtblauwe bij lauwman in Groningen. Mooie auto uiteraard maar instap wat ik bij de Auris ook vind is gewoonweg krap.

Dan die kleine Combi (Fabia), afwerking zoals ze in veel reviews hard plastic, maar build to last. Maar wat een ruimte, gewoonweg beter dan een Auris station! Dat is gewoon knap;)
Uiteraard zit je in de breedte wel wat riante.

Dus mijn reden om de Fabia te rijden is gewoonweg de meeste ruimte met de laagste kilometerstand en de auto met de minste schade t.o.v andere die wij bekeken hebben in de prijsklasse rond de 20k.

En ik vind hem ook mooi!:jaja::D
 

bobracing

Forumguru
en al vond je hem niet mooi van buiten, als je erin zit en het rijdt prima dan zie je de buitenkant zelf niet :tongue:
Dat riep ik altijd bij de fabia2, deze was niet moeders mooiste gevormde auto maar reed prima en is zoals je zegt prima in verhouden met prijs/kwaliteit. Al ben ik nu wel blij dat ze met deze generatie de auto wel mooi opgefrist hebben en het er wel mooi uitziet :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Eduardo

Forumguru
Zoals topxenon.nl al voorspelde: Geen enkel probleem bij de APK met die later ingebouwde H4-LED’s
 
Bovenaan Onderaan