Led H7 laten inbouwen!

bobracing

Forumguru
Ik had van de week al wel de mistlampen/bochten verlichting omgezet naar LED

Zie vergelijking op de eerste foto en resultaat toen beide erin zitten.
Kwestie van de lamp eruit halen, nieuwe lamp erin en de verloopstekker in de stekker van de wagen en klaar.
Geen foutmeldingen of iets. DSC_1109.JPG DSC_1110.JPG
 

Desperado

Forumguru
Ik heb de set ook klaar liggen. Nu nog tijd vinden om deze in te bouwen. Is volgens mij best eenvoudig.
 

bobracing

Forumguru
Ik heb de set ook klaar liggen. Nu nog tijd vinden om deze in te bouwen. Is volgens mij best eenvoudig.

Bij de koplampen moet je wel zo'n ring adapter hebben want Skoda heeft een mooie borg klip gemaakt op de bestaande stekker en deze past helaas niet over een led lamp... dus daarvoor kan je adapters komen. Als deze binnen zijn kan mijn set erin. enige nadeel is wel de ruimte... je kan bijna niet met je handen de draai maken om ze erin te zetten
 

bobracing

Forumguru
Dan bedoel je waarschijnlijk vanonder de motorkap plaatsen en niet via luik in de voorwiel kasten!?

Via die 2 klepjes.... moet je wel kleine handen hebben.
Ik haal wel de 3 boutjes los die de koplamp op zijn plek houden zodat ik wat ruimte kan maken. Maar makkelijk hebben ze het niet gemaakt :)
 

EdK

Forumguru
Moet er ook nog steeds aan beginnen.
Maar handen hebben formaat kolenschepje
Dus zat ook al te denken aan de koplampbouten en eventueel de accu en ruitenwissertank te verwijderen om beetje fatsoenlijk en zonder een door hansaplast ze te plaatsen
 

Waalko Kramer

Forumguru
Ik had van de week al wel de mistlampen/bochten verlichting omgezet naar LED

Zie vergelijking op de eerste foto en resultaat toen beide erin zitten.
Kwestie van de lamp eruit halen, nieuwe lamp erin en de verloopstekker in de stekker van de wagen en klaar.
Geen foutmeldingen of iets. Bekijk bijlage 88401 Bekijk bijlage 88402

Prachtig en mooi fel de bocht en mistverlichting.

Heb jij ook een Style Businessline Pro uitvoering?
 

bobracing

Forumguru
[Q

Yep met panorama dak :) en woon in soerendonk klein dorpje onder eindhoven
 
Laatst bewerkt door een moderator:

bobracing

Forumguru
Moet er ook nog steeds aan beginnen.
Maar handen hebben formaat kolenschepje
Dus zat ook al te denken aan de koplampbouten en eventueel de accu en ruitenwissertank te verwijderen om beetje fatsoenlijk en zonder een door hansaplast ze te plaatsen

dat probleem heb ik dus ook, maar heb "normale"handen en dan nog erg lastig. Maar het is te doen denk ik. Boutjes los en je komt al een heel eind is mijn idee.
 
Bovenaan Onderaan