StalenSnuitje
Lid
Zoals ik in mijn voorstel-topic al schreef hebben mijn ouders een O2 gekocht, een Combi 1.6MPI Ambiente Attractive.
Dat is inmiddels 4 weken geleden. De dealer had het op dat moment over een aflevertijd van ongeveer twee weken, omdat de auto vanuit voorraad werd verkocht (daarom was'ie ook zo goed geprijsd
). En wat staat er momenteel voor de deur? Juist, nog steeds de 307. PON moet namelijk zorgen voor het vervoer van de auto naar de dealer in Zwolle. En blijkbaar is dat érg moeilijk, want ondanks een aantal telefoontjes van de dealer en ook van onszelf, staat onze nieuwe auto nog steeds niet hier :ahum:
Iemand soortgelijke ervaringen toevallig?
PS: het kenteken is al wel bekend, dus als iemand binnenkort een Cappucino Beige O2 Combi ziet rijden met **-HBH-*, dan mag er gezwaaid worden :bye:
Dat is inmiddels 4 weken geleden. De dealer had het op dat moment over een aflevertijd van ongeveer twee weken, omdat de auto vanuit voorraad werd verkocht (daarom was'ie ook zo goed geprijsd
). En wat staat er momenteel voor de deur? Juist, nog steeds de 307. PON moet namelijk zorgen voor het vervoer van de auto naar de dealer in Zwolle. En blijkbaar is dat érg moeilijk, want ondanks een aantal telefoontjes van de dealer en ook van onszelf, staat onze nieuwe auto nog steeds niet hier :ahum:Iemand soortgelijke ervaringen toevallig?
PS: het kenteken is al wel bekend, dus als iemand binnenkort een Cappucino Beige O2 Combi ziet rijden met **-HBH-*, dan mag er gezwaaid worden :bye:
Je bent toch zeker niet zo lang aan het wachten dat je alvast bent begonnen wat onderdelen zelf bij elkaar te halen? :winkie: Ik mis nl net bij thuiskomst mijn linker afdekplaatje van mijn koplampsproeier :ahum: (ja, serieus..ding is opeens pleitte...gejat vermoed ik want zo'n ding valt er niet zomaar van af)
)