Onze gekke Cactus op wielen

Status
Niet open voor verdere reacties.

hemi24

Forumguru
@JeSko : gewoon af en toe in de gaten houden; Als het probleem zich voordoet stranden de meeste auto's met een motorstoring; knappen van de riem heb ik nog niet echt voorbij horen komen, wel dat er deeltjes van de riem een zeefje bij de nokkenasverstelling blokkeren, waardoor je een foutmelding krijgt.
Dus mocht je ooit een motorstoring krijgen en de dealer meldt je dat er iets verstopt zit, zorg dan dat de riem gelijk ook vervangen wordt!
 

Desperado

Forumguru
In de begintijd van die motoren wel een paar keer een nieuwe motor moeten bestellen, maar ze waren er snel achter bij PSA dat voorkomen beter is dan genezen.
 

s-line

Forumguru
Mijn vrouw had in 2013 een Peugeot 208 zo een 82pk 3cilinder. En bij 10k kreeg ze een compleet nieuw blok ivm krukas speling die was te veel volgens de garage en werden toen alle motoren op gecheckt bij een bezoek aan de dealer.
Werd wel goed over gecommuniceerd bij PSA vond ik, dat is bij VAG wel anders geloof ik
 

JeSko

Forumguru
@s-line

Ja dat van die krukas die heen en weer knalde heb ik ook gelezen, dat is per toeval jullie topic toch niet? Die mensen hun motor werd ook na 10.000 vervangen door PSA.. en klopt wel, dat is ook mijn ervaring met een Peugeot garage, heel meegaand met de klanten zijn ze daar. Moest geen cent betalen nadat mijn 308 daar maanden Total loss een bergplaats heeft ingenomen, en had contractueel recht op 14 dagen vervangwagen, heb die Partner bus bijna één maand gehad omdat mijn vrouw moest bevallen, hun antwoord daarop was: we gaan geen klant met een zwangere vrouw zonder auto zetten. Sjieke service.
 
Laatst bewerkt:

leon-cupra

Forumguru
Mijn collega vertelde gisteren. Heeft ook zo een C4 1.2 ... 105.000km ... vorige week in panne gestaan ... gisteren de diagnose ... riem :nailbiting::nailbiting:
 

Malinwa

Senior Member
Proficiat met je nieuwe aankoop (vrouw van) Jeffrey.
Speciale wagen zo'n C4 cactus. Zie je ook niet vaak rijden, dus lekker uniek.:)

Wel jammer dat je oude velgen er niet op zullen passen. :(
 

leon-cupra

Forumguru
Onze heeft nu 106.000 @leon-cupra :shocked:
Collega belde naar citroen garage ... “en meneer .. heb je facturen van onderhoud??” “Uhhhh neen
“ (ik bespaar iedere euro op onderhoud en laat mijn wagen door beunhazen tegen een goedkoop tarief onderhouden) ... “ok, meneer, we zullen maar binnen enkele weken kunnen zien naar de wagen” ......daaaaag service en coulance :banghead::banghead:
 

JeSko

Forumguru
Bedankt @Malinwa :jaja:

Haha ja zou een zicht zijn, een Cactus op 19 inch :nailbiting: tegen de zomer liggen er wellicht mooie velgjes op, 16-17 inch word het, maar wat voor dat mag de vrouw uiteraard kiezen:D
 

Desperado

Forumguru
dat is ook mijn ervaring met een Peugeot garage, heel meegaand met de klanten zijn ze daar
Daar worden ze ook keihard op afgerekend. Alle klantbeoordelingen lager dan 8 zijn onvoldoende in Frankrijk en dat scheelt een beetje dealer enkele tonnen aan bonus per jaar. Dus die willen wel klantvriendelijk zijn.
 

Okki

Donateur
@JeSko

Sinds kort dan, want we hebben in december nog contact gehad over een sticker die je madam eventueel voor mij zou kunnen maken.
Daar heb je wel diverse keren op gereageerd.
 

JeSko

Forumguru
Ja dat klopt heb dat om eigen redenen uitgeschakeld, alles kan hier of op het topic van mijn Superb gevraagd of gezegd worden. Ahja juist, je kan hem best gewoon online laten maken, mijn vrouw heeft er geen zin meer in door haar nieuwe job en heeft alles opgeborgen, kruipt teveel tijd in zegt ze en begrijp dat ook, heb gezien dat je zoiets online voor 20 euro kan laten maken op onderstaande site, mijn vrouw kan het toch incl. Verzending niet goedkoper doen.

https://stickers-ontwerpen.drsticker.nl/stap3/DS601d8cd079493/none
 

Kanerr

Forumguru
Proficiat Jeff! Gave auto met echt een super ideologie (rubber aan de deuren, sofa achtige stoelen en geweldige lichte auto). 82pk is meer dan zat en lekker zuinig ;)
 

JeSko

Forumguru
Thanx @Kanerr , vreemd, heb nooit een melding gezien van deze reactie, ofwel gemist :pieker: de ideologie erachter is eens wat anders inderdaad, maar ondanks degelijke verkoopcijfers gaan ze hem toch niet meer maken, de facelift was al een slap afkooksel van zijn voorganger, en was al veel van zijn creativiteit verloren, en nu hebben ze hem helemaal weggeschreven uit het aanbod. De aircross neemt zijn plek in.

82 pk op 1000 kg is idd zat! Dat gaat goed vooruit :D
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan