Onze gekke Cactus op wielen

Status
Niet open voor verdere reacties.

hemi24

Forumguru
Heeft die Cactus ergens dicht bij de zee doorgebracht ofzo?
Daar zit wel heel veel roest onder de motorkap!
 

Desperado

Forumguru
En als je Hammerite haalt kun je gewoon over de roest heen verven.
Bouten en tapeinden gewoon mee verven, die zitten toch al muurvast.
 

JeSko

Forumguru
Neen @hemi24, de auto is afkomstig van mijn omgeving, landelijke Kempen dus, gekocht door de verkoper bij de lokale Citroën garage, maar de auto had ook wel heel veel vliegroest aan de flanken, misschien dat dat ook een indicatie is? Klopt @hemi24 die Hammerite heb ik staan.

Niet effe netjes opschuren @Desperado ?
 

Cordoba

Forumguru
Als ie veel vliegroest had, heeft de auto misschien langdurig in de buurt van het spoor gestaan, en zit dit mogelijk ook onder de motorkap.
 

Desperado

Forumguru
Je kan het zo netjes maken als je zelf wilt maar voor Hammerite is het genoeg om loszittende stukken weg te halen, en die zie ik niet zitten.
 

JeSko

Forumguru
Tijd om onze Cactus wat meer persoonlijk te maken, zodat het echt onze auto word, verlaging met Eibach, en de velgen zijn we nog niet over uit, maar we hebben wel een richting die we willen uitgaan, lichten tinten en dergelijke behoort ook tot de wensenlijst. Vind het alvast mooi staan zo'n iets lager gelegen Cactus :D

Screenshot_20210521-194657.jpg Screenshot_20210521-194935_Samsung Internet.jpg Screenshot_20210521-194943_Samsung Internet.jpg Screenshot_20210521-195040_Samsung Internet.jpg Screenshot_20210521-195050_Samsung Internet.jpg Screenshot_20210521-195054_Samsung Internet.jpg img-13011.jpg
Voor & na.

images.jpeg.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

JPs_OC2

Donateur
Helemaal mee eens @JeSko. Het moet inderdaad wel praktisch blijven. Op je knieën moeten om de kids van de achterbank te halen lijkt me nou ook niet echt handig....
En ja,de staat van de wegen..:cry:..daar is al heel veel en heel vaak over geschreven/gesproken. Dat dat nog kan in een west Europees land blijft me verbazen.
 

JeSko

Forumguru
Nee zeker niet, en heb al zo veel last van m'n onderrug. In BE word heel vaak alles opgelapt ipv vervangen, doe dat vele jaren en je blijft zitten met wegen die alsnog veel geld gekost hebben, maar ook zuiver Versleten zijn. Ach, we doen het er maar mee ;)
 

EdK

Forumguru
Tsja was gister weer even voor een 3 uurtjes in Belgie aan t werk
Bij thuiskomst kon ik alle spullen weer terug op zijn plek gaan doen....
En dat alleen maar doordat ik van de 3 uurtjes , 1 uur in jullie mooie land had gereden...

Maar hoe zit het nou @JeSko , die citroen die is toch van de vrouw ?
Je bent aan het pimpen of het lijkt dat het jouw wagen is geworden en je de SuperB aan haar hebt moeten inleveren...:pieker:
 

EdK

Forumguru
Die spanbandjes zouden ze gratis moeten uitdelen zodra je België inrijd !!
Over gierigheid gesproken..... zullen wel weer moeten betalen ervoor..
Maar nu alles weer op zijn plek gedaan in werkgever zijn tijd, word het ook nog uitbetaald...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan