Kaner - VW CC 3.6

leon-cupra

Forumguru
@Desperado , van elk geluidje dat er niet hoort komt ik ambetant en verdwijnt het goed gevoel meer en meer. Ik heb geen probleem met een gebruikte wagen. Een nieuwe wagen kan ook zijn mankementen hebben. Zie naar mijn collega zijn nagelnieuwe IV .. 200km en al een rammel in het dashboard.
Ik zeg ook niet dat herstellingen niet goed gedaan worden maar voor mij verdwijnt een bepaald gevoel.
Een wagen die mij in de steek laat door panne, zal de dag na herstelling te koop staan. Mijn vader is ook zo .. familietrekje zeker :pardon:

maar soit terug on topic.. het gaat over kanerr zijn prachtige CC
 

Kanerr

Forumguru
Al twee dagen genoodzaakt onderweg met de auto (op en neer naar het z'huis) maar WAT een genot! Wil niets anders meer dan 4 motion en ik moet zeggen dat de 3.6 in het vooronder wel het kleine kind in me naar boven haalt. Bakken grip met de allseasons van Continental (exacte type weet ik niet) en heerlijk comfy en veilig van a naar b.

En natuurlijk een sfeerfototje voor het forum:
YWh37xI.jpg
 

Kanerr

Forumguru
@Luuk Thijssen Thanks!

@Bakkertje Naja, ik keek rond op Autoscout en op Mobile.de. Op Mobile zag ik de advertentie en heb ik even gegoogled naar het bedrijf. Belletje gewaagd naar Litouwen en meer info en fotos/videos opgevraagd. Nadat ik fotos kreeg van de onderhoudsboekjes ben ik er dus achter gekomen dat de auto in Praag is afgeleverd :) Deze is na 3 jaar ongeveer geexporteerd/geimporteerd naar Litouwen en nu dus naar Nederland :laugh:
 

Kanerr

Forumguru
En dan koop je ineens 2 setjes velgen :(

1 set zijn dezelfde velgen als onder de auto maar dan glanszwart van binnen en Diamond cut van voren. Dit worden de velgen voor de zomer.

2e set is eigenlijk een handel set, zijn Kansas velgen met 2 hele goede banden.

Welp.. We weten waar dit naartoe gaat..


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

CDK

Forumguru
@Kanerr, gefeliciteerd met je 6 pitter!!
Heerlijk blok en praktisch onverwoestbaar met de juiste liefde.
Hoop dat je tevreden gaat zijn met de software van Beek, helaas ken ik iemand die niet zo tevreden was met de DSG software, maar dat was in combinatie met stage 2 motorsoftware op een 2.0 TSI.
Veel driving fun toegewenst, maar dat gaat zeker lukken!!
 

Kanerr

Forumguru
@Kanerr, gefeliciteerd met je 6 pitter!!
Heerlijk blok en praktisch onverwoestbaar met de juiste liefde.
Hoop dat je tevreden gaat zijn met de software van Beek, helaas ken ik iemand die niet zo tevreden was met de DSG software, maar dat was in combinatie met stage 2 motorsoftware op een 2.0 TSI.
Veel driving fun toegewenst, maar dat gaat zeker lukken!!

Thanks Corne! Ik heb er opzich wel vertrouwen in, maar zonder te testen weten we het niet :) En het zijn viavia bekende, plus het niet goed geld terug garantie trekt me over de streep. Ik zal het reviewen!

Leuk topic en dito auto. Veel plezier ermee!

Thanks Chris, zeker leuk om met 300pk en volle vertrouwen onderweg te zijn. Al moet ik wel zeggen dat de klant het hem voor mij doet, anders had ik een 2.0t gekocht ;)

Gave bak hoor! Die Kansas staan ook erg mooi onder de CC gok ik. Waren mijn favo velgen toen ik passat reed.

Thanks Hendrik! Kansas is ook erg gaaf inderdaad, maar de auto heeft zoveel zwart en chroom dat ik denk dat de zwart/chromen Chicago's mooier zullen staan :D Ahoewel de Kansas juist hoekiger zijn wat weer beter past bij de styling vd auto.. Keuzes..
 
Bovenaan Onderaan