Hulp bij aansluiten achteruitrijcamera.

Status
Niet open voor verdere reacties.

VAG-man

Forumguru
Volgens mij zit de fout in de 12v die je op het video signaal zet.

Ja dat denk ik ook waardoor ik d camera heb opgeblazen, maar waar moet deze cam power output+ wél op aangesloten worden?

Waar haal Jij je 12v plus stroom vandaan? Voorin de auto en achterin de auto?

Op de achterruitenwisser. Voordeel is dat de camera altijd aan is als de auto op contact staat.
Tijdens het vooruit rijden kan ik ook kijken en het beeld reageert sneller als je de auto in achteruit zet.
 

EdK

Forumguru
maar waar moet deze cam power output+ wél op aangesloten worden?
Ga er eens van uit dat hij helemaal niet hoeft aangesloten te worden !
En ga dan eens testen, en doet hij dan wat hij moet doen , dus gewoon beeld wanneer dat moet.
Dan tape je hem af en laat hem los

Wij hebben zakelijk ook wel eens apparatuur met vele draden waar je alleen de draden van gebruikt die je nodig hebt en de rest isoleren we af en rollen we op.
 

Roeland80

Forumguru
Volgens mij zit de fout in de 12v die je op het video signaal zet.
Ja dat denk ik ook waardoor ik d camera heb opgeblazen, maar waar moet deze cam power output+ wél op aangesloten worden?

Wat ik al heb uitgelegd als je die 6 meter video kabel gebruikt zitten deze er ook aan en kan je die gebruiken.... hoef je ook maar 1 filter te gebruiken....


Op de achterruitenwisser. Voordeel is dat de camera altijd aan is als de auto op contact staat.
Tijdens het vooruit rijden kan ik ook kijken en het beeld reageert sneller als je de auto in achteruit zet.
Vanaf de ruiten wisser moet je dus dat filter er tussen doen en dan je transmitter en camera en de transmitter aan de voorkant ook... draadloos is vragen om storingen...
 

VAG-man

Forumguru
Vanaf de ruiten wisser moet je dus dat filter er tussen doen en dan je transmitter en camera en de transmitter aan de voorkant ook... draadloos is vragen om storingen...

We praten in rondjes. Dit heb ik gedaan.
De vraag blijft waar moet de cam power output+ kabel op aangesloten worden?

Ik ben er van overtuigd dat dit systeem geen storingen veroorzaakt.
 
Laatst bewerkt:

Roeland80

Forumguru
Quote
Wat je al zegt OUTPUT hier komt stroom uit die kan je dus aan je camera verbinden als je zou willen maar je gebruikt de ruitenwisser al! Je hoeft die dus niet te gebruiken je moet tussen de ruitenwisser en alles wat je daarna wil aansluiten voor de camera dat filter aansluiten....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

VAG-man

Forumguru
Deze week de nieuwe camera binnen gekregen.
Vandaag alles aangesloten zoals in post 52. Dit is zeker de manier, maar door het filter is het beeld nog minder dan zonder filter.

Nu alles bedraad zoals de meesten het doen. Beeld is redelijk, maar niet strak. Ik doe het er maar mee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan